Dommergaard | Skrevet 04/08-03 13:42 | Jeg fandt lige et billede af Pikmin 2 forsiden! Synes selv det ser ret fedt ud, og overvejer da stærkt om jeg skal have dette spil i min samling!
Har selv 1'eren, som er RET udfordrende, så 2'eren skal nok blive en udfordring! :)
Coveret! |
|
Chrono | Skrevet 04/08-03 14:13 | Hehe, de ser jo ud som om de er lavet af pap de små pikmins!
Jeg gennemførte 1'eren for et par uger siden. Det var ikke just svært - jeg fik fundet alle reservedelene med 3 dage tilbage, men alligevel ret underholdende. Så jeg ser bestemt også meget frem til 2'eren. | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
tas | Skrevet 04/08-03 15:06 | Jeg ser også frem til 2'eren.
Og multiplayer deri, virker lovende ;) | Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
|
|
Strifer | Skrevet 04/08-03 19:58 | Chrono >
Hehe, de ser jo ud som om de er lavet af pap de små pikmins!
Pap?? Jeg syntes nu det ligner trylledej;) | XBL Gamertag: ZeNtiX
|
|
Pieyanthikos | Skrevet 04/08-03 20:01 | Hæhæ, syntes også det ligner en form for ler eller noget :D |
|
Dommergaard | Skrevet 04/08-03 20:03 | Tror den med trylledej ramte plet! :)
Men skal i hvert fald eje det spil! |
|
Strifer | Skrevet 04/08-03 20:03 | Jaaa det kunne være vær at kigge på! | XBL Gamertag: ZeNtiX
|
|
Bobbe | Skrevet 05/08-03 16:38 | Jeg synes det ligner modelervoks, eller hvad det nu hedder.
:) | Spiller nu: Wii
|
|