|
Jmog | Skrevet 04/07-17 22:36 | Det var et falskt rygte lavet af trolls. Der var artikel om det på Eurogamer. |
|
|
Jmog | Skrevet 04/07-17 23:03 | De var ret grove. Udgav sig for at være et firma der var med til at lave DLC'et og sagde derefter at Bioware/EA havde annulleret/stoppet produktionen. |
|
|
|
Wehner | Skrevet 02/08-17 01:18 | Jeg gik i gang her til aften og er indtil videre positivt overrasket alt taget i betragtning - om end jeg frygter, at man kommer til at scanne rigtig mange ting rigtig mange gange.
Andre der har fået spillet det? | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
Naiera | Skrevet 02/08-17 04:06 | Jeg har spillet det til ende og var rigtig godt tilfreds. Det er ikke så godt som toeren og treeren, men alle der kunne lide de gamle bør helt sikkert også spille Andromeda. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
|
|
spectre | Skrevet 02/08-17 07:55 | Stadig i folie, men overvejer at gå igang snart | Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
|
|
Wehner | Skrevet 18/10-17 00:25 | Så er det gennemført inkl. næsten alle quests. Jeg blev virkelig grebet af det, og kan ikke helt forstå den uretfærdigt hårde kritik. Men det _er_ ikke helt så godt som de gamle. Det er især et lidt tyndt figurgalleri, der trækker ned. Ligeledes er den tekniske udførelse altså for svag - selv til min tilgivende open world-smag.
Til gengæld trækker det op, at spillet (også) er en rigtig god shooter. Jeg spillede de første 4-5 timer på normal, og det var jævnt kedeligt, men så snart, jeg satte sværhedsgraden op, var jeg fanget.
8/10 | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
Jmog | Skrevet 18/07-18 20:50 | Spillet kan fås til 47kr på DK PSN lige nu. |
|