Soren47 | Skrevet 16/06-15 18:30 | Jeg synes ikke rigtigt at de skriver hvad det er man ser på :b
Hvad hedder det der med al elektro-popen? |
|
|
3of19 | Skrevet 16/06-15 18:41 | Omg. Paper Mario X Super Stars |
|
Soren47 | Skrevet 16/06-15 18:43, rettet 16/06-15 18:55 | ^ Ja det ser nice ud!
Kommer virkelig til at købe mange spil når jeg får en 3DS en gang.. :b
Okay, jeg synes denne Nintendo Direct var lidt kedelig.
Der kom ikke meget nyt interessant. |
|
Sumez | Skrevet 16/06-15 18:55 | Gad vide hvad det så er Retro Studios arbejder på? Havde håbet man ville høre noget.
Havde håbet på at de ville lave noget mere originalt indhold med A Link Between Worlds enginen, men havde nok håbet på noget andet end et multiplayer spil.
Men oh well, Four Swords Adventures er stadig virkelig godt i single player. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Bede-x | Skrevet 16/06-15 18:59, rettet 16/06-15 19:00 | De forsøger så godt de kan at holde fansene tilfredse, uden at kunne skjule, at de naturligvis er et firma der kigger fremad.
Et sidescrollende singleplayer Metroid havde måske været et bedre valg end Federation i deres situation. Stadig billigt "nok" og ville blive bedre modtaget af communitiet. | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
Sumez | Skrevet 16/06-15 19:00 | Ja, synes det andet lugter meget af noget der vil blive ignoreret af alle målgrupper. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Blumarina | Skrevet 16/06-15 19:12 | Sammenlignet med sidste år, synes jeg Nintendo skuffede ret meget i år. |
|
Dunwich | Skrevet 16/06-15 19:13 | Nå, men det har da været et jævnt kedeligt Nintendo show, og nu er det snart færdig. Et Metroid kunne de heller ikke finde ud af at give os, udover det der multiplayer gejl, som minder mig om Metroid Prime Hunters til DS, som heller ikke var det vilde. Microsoft's show var også pænt ujævnt, og det undrer mig stadig, hvordan de kunne præstere at lave så kedelig en visning af Gears 4. Der skete jo nærmest ingenting i den demo, andet end ting der faldt sammen og folk der sprintede.
Men Sony tilgengæld - de leverede varen. Uncharted 4 - jamen for helvede da. Jeg er sgu da næsten målløs over den visning af dét spil. |
|
|
|
|
|
Sumez | Skrevet 16/06-15 19:34 | a collaborative effort from Yoko Taro and Platinum Games’ Atsushi Inaba
Puha :) Tror Taro's personlige præg var meget stærkt tilstedeværende i Nier, det var simpelthen for specielt til andet. Er meget spændt på at se hvordan de vil følge op på det! | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Sumez | Skrevet 16/06-15 19:40, rettet 16/06-15 19:41 | Haha, der var mange i publikummet der troede de skulle til at se Kingdom Hearts 3, og så var det et mobilspil.
edit: Men de lod dem ikke vente længe | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
RJK | Skrevet 16/06-15 20:02 | Nier, Shenmue, Last Guardian, til dels FF7...
Har alle regnskabsfolkene forladt de gamle spilfirmaer, for at arbejde med freemium mobilspil, eller er det brugergruppen, der har forladt de "gamle" platforme, for at spille freemium mobilspil? Man får jo helt optimismen tilbage :) | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
|
Odin | Skrevet 16/06-15 20:17, rettet 16/06-15 20:18 | Quick note til CEO'er der vil kopiere Apples "One more thing..."-schtick:
Hav noget at vise frem! |
|
Sumez | Skrevet 16/06-15 20:18, rettet 16/06-15 20:21 | Squenix slutter af(?) med verdens kedeligste japaner :D
Sjovt om de prøvede at flette deres mobilspil ind mellem de store titler, som om de skammer sig over dem. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Odin | Skrevet 16/06-15 20:19 | Jeg har set haveredskaber med mere karisma. |
|
Xiwana | Skrevet 16/06-15 20:21 | "Vi gir' lige os selv en hånd" | [inspirational quote here]
|
|
Soren47 | Skrevet 16/06-15 20:32 | ... Hvad skal jeg nu bruge min tid på? :b
Det største for mig denne E3 har helt klart været Fallout 4. Det var vildt! :D
Var også meget rart at se mere til Yoshi's Wooly World og Xenoblade :) |
|
|
jaes | Skrevet 16/06-15 23:07, rettet 17/06-15 00:11 | Gamespot kører deres sædvanlige Stage-ting. Ved ikke om der kommer udviklere i år, som demoer spil, men i hvert fald kommer udviklerne i studiet og taler om spillene mens der kører en video.
Nyt spil hver 20 min. - program her:
http://www.gamespot.com/e3/live/
Lige nu Deus Ex: Mankind Divided og bagefter Halo 5.
EDIT:
IGN har noget lignende her (lidt høj reklame i starten):
http://www.ign.com/events/e3
Begge sites gemmer klippene. På GS er det bare at vælge tilbage på samme sides kalender; på IGN er det rodet mere sammen (vælg 'Video' i højre side eller gå her til: http://www.ign.com/videos).
EDIT 2:
Gamespots links er åbenbart ikke til arkiverede klip (de går bare til selve streamet) - ser ikke umiddelbart ud til, de gemmer dem. |
|
Jmog | Skrevet 16/06-15 23:25 | Bede-x>
Den nye franchise fra Guerrilla Games: Horizon? EDIT: yep, med undertitlen Zero Dawn.
Rustningsbeklædte missildinosauere? Jeg er solgt.
Det var dog umanerligt modbydeligt at servere det stykke gameplay uden at komme med så meget som et releasevindue bagefter. VIL HA'! |
|
Jmog | Skrevet 16/06-15 23:33, rettet 16/06-15 23:54 | Sumez>
Jeg synes også FF7 er et af de spil i serien der mindst har brug for en remake. Indrømmet, rent grafisk er det klart det mest primitive i serien, med klodsede polygoner der selv gør spritesne fra etteren til skamme, men det har også fantastisk flotte baggrunde, fuldt animerede videosekvenser, og scriptede cutscenes der blev brugt til at få figurerne til at udtrykke sig på en måde der ikke var muligt før, med SNES'ens sprites.
Jeg er lodret uenig. FF7 er det eneste af 3D-titlerne, hvor grafikken IKKE holder i dag. Baggrundene er nydelig MEN ikke produceret i en høj nok opløsning til at de ser godt ud på et 50 tommer TV i 1080P. Karaktererne er den helt vildt ektremt svage side. 2D titler klarer tidens tand meget bedre. FF8 tog et kvantespring i detaljegraden af karaktererne.
FF7 er ubetinget det grimmeste af 3D spillene i serien og det er lige præcis derfor (udover dets popularitet) at det trænger til et remake. |
|
|
Sumez | Skrevet 17/06-15 00:01, rettet 17/06-15 00:02 | Jeg er åbenbart dårlig til at gøre mig forståelig for tiden. Som jeg skriver i den tekst du citerer, er det netop klart det mest primitivt udseende spil, 2D eller 3D. Det jeg snakker om er at man ville kunne gøre mere med de ældre 2D spil, og lave en helt ny oplevelse ud af dem, hvor FF7 nok i større grad vil føles som et nyt lag grafik over det samme spil.
Men håber da de tager sig nogle friheder alligevel. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Jmog | Skrevet 17/06-15 00:26 | Se de kunne jo teoretisk set beholde den samme historie men bruge gameplay/kampsystem fra FF15. Det ville godt nok være interessant.
Omvendt, så er der nok en del blandt FF7 fans, der foretrækker det klassiske turbaserede kampsystem i FF7 fremfor alle de mere komplicerede systemer de fandt på i senere spil. Jeg elsker det selv og blev aldrig gode venner med det i FF8, men har dog ikke fået prøvet FF15 demoen, så det kan jo være jeg vil kunne lide det. |
|
Jmog | Skrevet 17/06-15 00:43 | Dejligt med fjollede E3 gifs :-)
|
|
|
|
Beano | Skrevet 17/06-15 08:34 | Virkeligt lækkert lavet det spil :) |
|
|
Jmog | Skrevet 17/06-15 20:19 | IGN interview med Platinum Games med masser af gameplay fra Transformers Devastation:
http://youtu.be/iIGogaoNLlQ
Ser forrygende ud. Ren Bayonetta og Revengeance. |
|
Darkbeat | Skrevet 17/06-15 23:37 | Generationer mødes! :D
Her er et billede af "TheHoopGawd" og "Yarny" fra EA
|
|
Darkbeat | Skrevet 18/06-15 03:10, rettet 18/06-15 04:15 | Anita er tydeligvis på Team Chie!
Chie er også den bedste, så det kan jeg forstå :D
*EDIT* Haha! Nogen på nettet var hurtige!
|
|
Sonic | Skrevet 18/06-15 07:42 | YES YES YES :D | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
|
Beano | Skrevet 18/06-15 09:00 | Meget lidt PC men lige i øjet. Elsker det :) |
|
|
Darkbeat | Skrevet 18/06-15 15:03, rettet 18/06-15 15:03 | Disney Infinity er ret meget et familliespil, men jeg syntes godt nok at de dér Star Wars figure er mega fedt designet.
|
|
Naiera | Skrevet 18/06-15 15:33 | FancyPants>
Jeg er enig. Teddie burde ikke være reduceret til en simpel diskokugle. :(
Jeg tager Anitas tweet som en klar nedrakning af Teddie. Hun er tydeligvis stor modstander af elskovssyge, nuttede bjørne :( | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
|
Naiera | Skrevet 18/06-15 17:39 | Det er for at det skal kunne køre på pc. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Odin | Skrevet 18/06-15 18:21, rettet 18/06-15 18:42 | Dunwich>
Det er som om de har taget alt hvad der hedder set dressing, og fjernet det i den nye gameplay video. Væk er lys, debris og detaljer m.m. Sørgeligt.
Ja, vi diskuterede det også tidligere i tråden. Det ser lidt ud som om at de er ved at lave endnu en "Watch_Dogs" med os.
Og mens vi er ved det: Jeg er selv interaktionsdesigner og har designet brugerflader i rigtig mange år efterhånden, så det kan godt være det kun er mig er får udslæt af det her, men FOR HELVEDE, Ubisoft, SKRU NU NED for det UI-gøgl! Watch_Dogs var ikke noget fantastisk spil til at begynde med, men det der slog indlevelsen ihjel for mig var, at ALT var sølet ind i hyper-schmyper interface-elementer. Overlay-grafik overalt med animerede rektangler, linjer, farver, blinkende dimser, infographics og partikler sejlende rundt i én stor, forbandet pærevælling - hvoraf det meste overhovedet ikke giver mig nogen brugbar information som spiller, men blot er til stede for "at se fedt ud" og The Division ser ud til at tage det et skridt videre. Seriøst - prøv lige at se hvor meget pis der foregår på den skærm: https://youtu.be/acPMqBsOYL4?t=6m42s
Jeg har et mantra i alt hvad jeg designer: "Det bedste interface er det du ikke ser."
INGEN spiller spil for at se på interfaces. Ingen har brug for at se overlays på hvert eneste objekt i det miljø man render rundt i; det er information overload - og så er det stinkende ligegyldigt hvor meget man elsker futurisme og cyberpunk. Giv spilleren den information han/hun har brug for - på den mindst forstyrrende måde - og ikke et hak mere.
Jeg blev først rigtig opmærksom på hvor meget det var kørt af sporet for Ubisoft med Far Cry 3, hvor deres designere åbenbart fandt det bydende nødvendigt at overpladre skærmen med tekst-popups for hver evig eneste event der forekom i spillet og hver eneste handling man foretog sig som spiller. I spillets første timer var der popups hvert femte sekund. Det var til at blive fuldkommen idiot af. Gudskelov tillod de at man slog det fra - men det er simpelthen en grundlæggende dårlig tilgang til design fra begyndelsen af. |
|
Darkbeat | Skrevet 18/06-15 18:27 | Giv det noget mere udviklingstid og et par forsinkelser til, så er jeg sikker på at det vil kunne afvikles på en Nintendo 64 |
|