|
KTC | Skrevet 29/08-19 20:25 | Dirt Rally er gratis hos Humble Bundle (Steam key)
Hent det her | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
Bede-x | Skrevet 19/09-19 18:10, rettet 19/09-19 18:14 | Conarium er vist gratis nogle få timer endnu ved Epic, men det bliver snart erstattet af en gratis Batman pakke, bestående af Arkham Asylum, Arkham City, Arkham Knight og Lego Batman 1-3.
26 september erstattes Batman spillene med Everything og Metro 2033 Redux.
EDIT: Kan se Batman spillene er oppe nu, så ikke mere Conarium. | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
Mes1983 | Skrevet 19/09-19 20:15 | Epic er dælme ved at skrue op for varmen. Det er nok en af de vildelse gratis pakker de har haft endnu |
|
Bede-x | Skrevet 19/09-19 23:42, rettet 19/09-19 23:42 | Ja, de skal bare forsætte. Mange PC ejere er helt vildt sure på Epic og nogle af deres eksklusiver, kan jeg godt forstå frustrerer folk, men indtil videre har jeg været fint tilfreds med deres kamp om forbrugernes gunst. Det kaster jo gratis spil af sig på et ugentligt basis :) | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
|
|
|
Jmog | Skrevet 28/11-19 20:36, rettet 28/11-19 20:36 | Udsalg på PSN i øjeblikket. På US PSN kan man blandt andet få nogle kvali eksklusiver for 67kr stykket:
God of War 4
Uncharted 4
Uncharted collection (1-3) |
|
|
Q | Skrevet 09/12-19 19:34 | Fallout 4 koster pt. 45 kr på PSN | It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
|
|
Q | Skrevet 17/12-19 18:38 | Blade Runner genudgivet for første gang som download efter en ret vild reverse-enginering fra fanbasen. Kildekoden skulle være gået tabt så det var ikke sket uden fanbasen.
Blade Runner på GOG | It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
|
|
|
slk486 | Skrevet 19/12-19 19:57 | Jeg synes de har haft det spil gratis før? | j/k
|
|
|
slk486 | Skrevet 20/12-19 07:07 | Hmm, måske er det Mutant Year Zero de har haft gratis. Har kun hørt godt om det taktiske gameplay i Into the Breach, men har ikke fået det spillet endnu. | j/k
|
|
Soren47 | Skrevet 20/12-19 17:54 | Epic har haft gratis spil længe nu. Mener et nyt hver uge :) |
|
|
|
|
Jmog | Skrevet 26/02-20 00:16 | Doom 1, 2 og 3 er vist på tilbud på alle platforme lige nu.
Doom 3 koster 22kr på Switch. 1 og 2 har jeg købt tidligere, så jeg kan ikke se priserne, men at dømme efter de amerikanske priser må det være 10kr på DK eShop per styk. Røverkøb, især efter de fiksede dem og inkluderede alt DLC. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jmog | Skrevet 29/04-20 23:57 | Syberia 2 til Switch koster 11,25kr på DK Eshop lige nu. Normalpris er 200kr. Etteren koster 37,25kr. |
|
|
|
Bede-x | Skrevet 14/05-20 19:19 | Grand Theft Auto 5 er ugens gratis spil ved Epic og man får også en $10 dollar kupon til at bruge i deres shop, når man “køber” det (skal vist bruges på $15 spil og udløber i november). Det har dog fået Epic Store til at gå ned, så kan være det er bedst at hente senere. | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
Q | Skrevet 21/05-20 19:59 | Civilization VI er gratis på Epic. | It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
|
|
|
FancyPants | Skrevet 28/05-20 00:37, rettet 28/05-20 00:38 | Har man Amazon Prime Video, kan man også hapse KoF 2000, KoF 2002, Fatal Fury Special, Art of Fighting 2, Pulstar, Blazing Star og Samurai Shodown II på Twitch (kan launches via Twitch app/klient på PC, eller Amazon Games App til Windows).
Foruden det andet Twitch Prime Loot de giver fra tid til anden. Bl.a. Mullet Slayer Collection (og en enhjørning før det) til DOOM Eternal. :)
Hvad mit Google-Fu fortæller mig, så beholder man også spillene på sin Twitch konto efter Prime evt. udløber. | PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
|
|
|
|
|
KTC | Skrevet 13/07-20 01:01, rettet 13/07-20 01:01 | Rewards Status
We hope you enjoyed Ubisoft Forward! We are sorry that we were unable to fulfill our rewards drops in real-time during the show. Rest assured we will be rewarding everyone with a Ubisoft account with the goods we planned to distribute during Forward as soon as we can. Please check back here for details.
Betyder det, at de lavede ged i det, og at man får mulighed for at få Watch Dogs 2 alligevel, selv om man ikke lige nåede at hoppe på i deres stream? | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
|
KTC | Skrevet 13/07-20 13:28 | Jeg har lige signed up til at få WD2 via linket her:
Tryk på "REDEEM NOW" | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
KTC | Skrevet 14/07-20 19:14 | Nogen, der registrerede sig, og har fået spillet endnu? Jeg er lidt i tvivl, om der gik noget galt, eller om jeg bare skal være tålmodig... | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|