Bede-x | Skrevet 29/12-21 08:10 | Det er et skide godt spil og har en fed split-screen co-op mode også. Deres nyeste spil The Riftbreaker er også blevet et af mine favorit spil i år, så hvis man falder for X-Morph, er det måske værd at kigge nærmere på (Er på Game Pass). Hvor X-Morph er tower defense kombineret med twin stick shooter, er The Riftbreaker Factorio kombineret med twin stick shooter. Kører på samme engine og der er mange ligheder mellem dem i stil og interface. | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
|
Jmog | Skrevet 30/12-21 17:16 | Uuuuhh, de vil være sjove at genspille i toget på Steamdeck. |
|
|
|
|
Jmog | Skrevet 25/01-22 19:31 | Nice! Perfekt til min kommende Steamdeck :-) |
|
KTC | Skrevet 26/01-22 21:00 | Kan Steamdeck køre Origin? | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 27/01-22 08:36 |
Kan man ikke blot installere almindelig Windows og køre alt som normal PC? Det er jeg ret sikker på de nævnte at man kunne da de offentliggjorde den. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Jmog | Skrevet 27/01-22 11:09 | Joda, men spørgsmålet er om man har lyst. Jeg har bestemt ikke.
SteamOS 3.0 vil være skræddersyet til maskinen. Features såsom suspend/sleep vil med garanti virke mere stabilt der. UI'et vil i det hele taget være mere helstøbt. Ikke at jeg tror det vil være en 100% konsoloplevelse med Linux, men det vil komme en del tættere på end Windows vil.
Jeg kunne også godt være bekymret for driversupport. Hvad vil være mest understøttet og oftest få optimerede drivers. |
|
|
Jmog | Skrevet 27/01-22 20:57 | Og fra 3/2 er det gratis spil Yooka-Laylee and the Impossible Lair |
|
Jmog | Skrevet 31/01-22 14:07 | Jeg har en gratis kode til Cook Serve Delicious 2 til Steam, hvis nogen er interesseret. Første der svarer i tråden at de vil have den får den. |
|
KTC | Skrevet 31/01-22 15:15 | Jotak | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
Jmog | Skrevet 10/02-22 17:27 | gratis på Epic et par dage endnu: Yooka-Laylee and the Impossible Lair |
|
|
Darken | Skrevet 28/05-22 23:03 | Epic freebie: BioShock Collection.
BioShock 1 Remastered
BioShock 2 Remastered
BioShock Infinite Complete Edition | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
Bede-x | Skrevet 01/06-22 09:44, rettet 01/06-22 13:37 | Cool. Tak for info :)
I anledningen af pride month er DONTNOD/Microsofts Tell Me Why gratis i hele Juni. Det gælder vist både Xbox og PC udgaven, muligvis også den på Steam (prisen bliver i så fald nok først justeret senere i dag, for det står til fuld pris lige nu).
Det kan godt være at man skal ind i spillet og hente alle kapitlerne, for at claime hele spillet og ikke bare kapitel et, men det er jeg lidt i tvivl om..
EDIT: Bliver usikker på om det også gælder Steam, da det står til gratis allerede på Xbox/Win store:
https://www.xbox.com/da-dk/games/store/tell-me-why-chapters-1-3/9nf83przk6k3 | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
millennium | Skrevet 22/06-22 08:49 | Flashback er gratis på GOG de næste 30 timer..
Link... | The medium is the message.
|
|
|
|
|
|
|
|
slk486 | Skrevet 06/03-23 08:59 | Tak for heads up :)
Jeg synes det ser rigtig interessant ud og kan især godt lide art direction, men desværre har jeg ingen PC at spille på disse tider. | j/k
|
|
Wikzo | Skrevet 06/03-23 11:18 | No problem. Figment 1 er ret ofte på tilbud på konsollerne. Og Figment 2 bliver udgivet på stort set alle platforme :) |
|
slk486 | Skrevet 06/03-23 11:27 | Jeg har smidt det i mit Steam lib til senere afspilning.
En fysisk compilation af 1+2 til konsol, så er jeg på der ;) | j/k
|
|
KTC | Skrevet 06/03-23 19:59 | Det er også gratis på GOG lige nu, hvis man ikke er til DRM | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Sumez | Skrevet 07/03-23 11:08 | Fedt :)
Jeg mangler også en PC at spille det på, men nu har jeg det da hvis jeg skulle få muligheden på et tidspunkt. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
|
|