I forlængelse af Payday 2 tråden, tænkte jeg at det kunne være cool med en generel tråd hvor man kan skrive hvilke spil man gerne vil spille med andre P:R folk, hvilken genre (fx coop spil), hvornår på døgnet man som regel har tid, osv osv osv.
Tråden er ligeledes tænkt som et sted hvor man kan aftale tidspunkter for hvornår man vil game, hvordan man mødes (Skype, ... Se hele indlægget
I forlængelse af Payday 2 tråden, tænkte jeg at det kunne være cool med en generel tråd hvor man kan skrive hvilke spil man gerne vil spille med andre P:R folk, hvilken genre (fx coop spil), hvornår på døgnet man som regel har tid, osv osv osv.
Tråden er ligeledes tænkt som et sted hvor man kan aftale tidspunkter for hvornår man vil game, hvordan man mødes (Skype, ingame voice, osv..)
Efter at have spillet / talt med et par stykker herinde fra, synes jeg det har været sådan en god oplevelse, at jeg gerne vil bruge mere gamingtid på coop.
Jeg skal gerne lægge ud: Jeg har selv de fleste platforme, dog ikke PS4´eren. Jeg er primært interesseret i coop spil, og dette kan være fx Diablo 3 (PS3), Dead Island (PS3), Dead Rising 3 (X1), Resident Evil 5 / 6 (PS3), Payday 2 (PS3), ... Jeg er generelt åben for forslag!
Jeg har stadig Xbox Live en uges tid endnu, og ellers har jeg sikkert nogle skrabeting til at åbne op for det ved lejlighed. Generelt har jeg dog ikke Xbox Live aktivt, så det vil primært foregå på PS3.
Så hvis nogle er interesseret i at nørde noget coop, så tilføj mig endelig.
Jeg har som regel tid til at nørde om aftenen efter 19 tiden, dog med undtagelser (man + tors). Som regel smutter jeg dog igen ved 22 - 23 tiden.
Jeg har headset til PS3 + X1 + Wii U, samt mulighed ofr at bruge skype.
Brugernavnet er m1chelsen på samtlige platforme.
|