|
Sumez | Skrevet 29/01-14 07:56 | Ikke for at være dødbideren, men findes der andre end WayForward, der nogensinde har savnet en efterfølger til Wonder Momo? :P | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
millennium | Skrevet 29/01-14 08:56 | You had me at "WayForward". | The medium is the message.
|
|
slk486 | Skrevet 29/01-14 09:35 | Sumez>
Ikke for at være dødbideren, men findes der andre end WayForward, der nogensinde har savnet en efterfølger til Wonder Momo? :P
Darkbeat? ;) | j/k
|
|
Darkbeat | Skrevet 29/01-14 11:53, rettet 29/01-14 12:03 | Yeah! :D
Der dukkede også et doujin spil op for et par år siden der hedder "Wonder Hot Pink" eller noget i den stil.
Det er sådan lidt Metroid agtigt
http://youtu.be/N94NdgNzGe8 |
|
dRxL | Skrevet 29/01-14 14:20 | Jeg har lige læst hele den webcomic, som er okay, men er stadig lige forvirret.
Tror du at du har sat gang i noget Bo, eller tror du at du var heldig at ramme ned i hvad de i forvejen var i gang med at arbejde på? | SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
|
|
Sumez | Skrevet 29/01-14 14:22 | Ah haha, det gik ikke op for mig at det var Bo der havde forespurgt et nyt Wonder Momo :P | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Darkbeat | Skrevet 29/01-14 15:49 | @dRxL: Måske? Det kunne være sjovt hvis det var. Tegneserien er startet noget tid før mit forslag (selvom jeg først opdagede den bagefter) så Namco har nok gjort sig nogen tanker om at bruger Wonder Momo til et eller andet... men at det lige er WayForward der er endt med at lave spillet er interessant. Gad vide om de selv har skabt kontakten til Namco eller om Namco har opsøgt dem? |
|
Sonic | Skrevet 29/01-14 18:15 | Det er Bo's skyld :(
;P | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
3of19 | Skrevet 29/01-14 19:21 | Bare fordi det er WayForward behøver det ikke være godt. Deres egne spil er altid gode, men licens spillene kan være hit and miss, Duck Tales var godt men Smurfs skulle have været rigtig ringe. |
|
Nuclear Deter... | Skrevet 29/01-14 19:36 | Glem ikke det ækle Silent Hill: Book of Memories... | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Darkbeat | Skrevet 29/01-14 22:15 | Ja og det dér Adventure Time spil de lavede for nyligt er også rimeligt kedeligt... Det kan være hit or miss, så det er bare om at krydse fingre, tror jeg. :) |
|
|
|
slk486 | Skrevet 30/01-14 01:11, rettet 30/01-14 01:11 | Book of Memories er ganske vist ikke Silent Hill, men jeg fandt det ganske udemærket som spil. Vidste faktisk ikke det var WF. Alien er rigtig godt, men har nogle forfærdeligt frustrerende spikes i sværhedsgraden. | j/k
|
|
slk486 | Skrevet 30/01-14 01:11 | Darkbeat>
Ja og det dér Adventure Time spil de lavede for nyligt er også rimeligt kedeligt... Det kan være hit or miss, så det er bare om at krydse fingre, tror jeg. :)
Spøjst nok skulle deres første Adventure Time være rigtig godt. | j/k
|
|
|
|
slk486 | Skrevet 30/01-14 08:49 | Ser godt ud. Hvordan er gameplayet i den gamle Momo? | j/k
|
|
|
|