|
Sumez | Skrevet 02/08-13 12:11 | Hmm spillet er regionsfrit og har været ude i USA længe. Mon ikke de med interesse i det, har købt det forlængst? :\
Jeg er lidt interesseret i Devil Survivor serien, men der skal meget til at få mig til at spille et strategispil, så har altid holdt mig tilbage. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
slk486 | Skrevet 02/08-13 12:20, rettet 02/08-13 12:22 | Jeg synes også den er lidt mærkelig - både grundet regionsfri US, men også 3DS remaster. Der var dog vist aldrig en LE af den i us, så det tiltrækker mig da lidt. | j/k
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 02/08-13 12:34 | Jeg blev træt af at vente og importerede den amerikanske DS-udgave. Umiddelbart er jeg ikke særligt imponeret over spillet - det er ret middelmådigt, både hvad angår gameplay, artwork og historie. | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Sumez | Skrevet 02/08-13 12:57 | Virkelig? Devil Survivor serien har ellers fået rigtig meget ros med på vejen de steder jeg har set. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 02/08-13 13:08 | Af samme årsag fangede serien min interesse. Jeg må så stille mig uforstående overfor de rosende ord. | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
slk486 | Skrevet 02/08-13 13:14 | Nogen gange falder et spil bare ikke i ens smag. | j/k
|
|