Anders_Jensen | Skrevet 26/07-03 12:15, rettet 26/07-03 12:15 | Nu har jeg lige fået mig en BBA. Så ville jeg lige høre: kan man godt sætte et ekstra NET/LAN-kort i sin Comp. og så bare sætte sin Gamecube til der? Hvis man kan (selv. kan man, men om det virker) er der så noget man skal lave om på, i sin opsætning eller lignene? | Sælg mig en Xbox =)
|
|
kimmer | Skrevet 26/07-03 17:46 | Du skal have fat i en router, det er vist det eneste der virker. | "So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
|
|
Naiera | Skrevet 26/07-03 18:01 | Nej, det er ikke det eneste der virker. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
3of19 | Skrevet 26/07-03 18:29 | Ja, man kan sætte et ekstra netkort i PC'en og dele forbindelsen den vej. Jeg bruger selv router, så jeg ved ikke præcist hvordan man gør, men prøv at checke windows hjælpen under "dele internetforbindelse" eller noget i den stil. |
|
Amby | Skrevet 26/07-03 18:49 | Hvis det er XP køre du skam bare en Network Setup Wizard under "My Network Places".
Der er et punkt der hedder Share Internet Connection. | Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
|
|
Anders_Jensen | Skrevet 26/07-03 20:01 | Okay tak for hjælpen alle sammen. | Sælg mig en Xbox =)
|
|