dchang | Skrevet 20/02-13 08:58 | Nogen der evt. har én til overs de sælger. Min er blevet væk. :-( | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
|
|
dchang | Skrevet 28/02-13 10:21 | Det kører nu, jeg fandt strømforsyningen men kan ikke finde video-kablet nu... :-(
Nogen der har et de vil af med? | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
|
|
Wonderboy | Skrevet 28/02-13 14:45 | Er det ikke bare et phono til coax kabel?. | I love monster land
|
|
Killercow | Skrevet 28/02-13 14:46 | Du kan i hvert fald finde nye på Veslia.de. |
|
Wonderboy | Skrevet 28/02-13 14:57 | Har du ikke et fra en Sega eller Nintendo du kan bruge?. | I love monster land
|
|
dchang | Skrevet 28/02-13 15:10 | Wonderboy, jo det er blot phono til coax men havde håbet på at kunne finde et din til composite/scart. Skulle jeg nok have specificeret.
Killercow, tak må lige kigge der. | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
|
|
Wonderboy | Skrevet 28/02-13 15:21 | Okay, der findes dette feks.
Link... | I love monster land
|
|
dchang | Skrevet 01/03-13 09:50 | Ok, kigger jeg lige på. Takker. | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
|
|