|
FancyPants | Skrevet 18/01-15 17:13 | @millennium:
Du burde prøve demoen! :P
Nåhm, enten bar alt mit brok frugt, eller også var det den alt for store mængde kaffe jeg konsumerede.
Men da klokken nærmede sig "se, det er ved at blive lyst", var jeg den lykkelige ejer af Red Death, Invective og Ice Breaker. :D
Det er dog stadig lidt ærgeligt, at man kun kan futte rundt med ét exotic våben og armor ad gangen. | PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
|
|
|
|
ChronoSousa | Skrevet 22/01-15 02:29 | Kom næsten igemmen harde mode i crotas end. (kom til sidste boss)
Der er nogle lorte bug i nu i dette raid... 2 gang kom sværdet ikke efter et swordbearer kill! ><
Men vi skal nok få ham ned i denne uge ;) | Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
|
|
|
Wehner | Skrevet 23/01-15 12:53 | FancyPants>
den lykkelige ejer af ...Ice Breaker. :D
Der blev solgt en del :p Der er meget bitching om Destiny rundt omkring, og i visse kredse går man bare ud fra, at spillet har fejlet. Så det er rart med lidt tal til at sætte det i perspektiv.
Bungie.net>
We began with a visit to the Tower by the Agent of the Nine. You know him as Xûr. He brought with him a prize that many Guardians had coveted. You know it as Ice Breaker. Our mysterious merchant left with a strange haul of 19,436,440 coins - all earned in battle. That’s the gameplay equivalent of 2,159,604 Weekly Heroic Strikes on the highest level of difficulty. Not bad for two days’ work.
Keep your head down out there. With 1,143,320 brand new sharpshooters in circulation
| >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
|
|
Seph | Skrevet 23/01-15 15:06 | No Land Beyond. | "I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
|
|
|
|
|
FancyPants | Skrevet 31/01-15 01:42 | Købte lige et exotic gauntlet engram, og fik Sunbreakers... Ville dog hellere have haft noget til min Hunter.
Sidste weekend købte jeg et helmet engram, og fik en technohat (Skullfort) til min Titan der stadig kun er level 9 :( | PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
|
|
ChronoSousa | Skrevet 04/02-15 02:09, rettet 04/02-15 02:40 | jesus..... ser ud til jeg skal finde et nyt spil at spille (hardcore)
Næste DLC kommer først (rygter) til maj.
Jeg har 3x32lv. alle våben fra crota's end (normal/hard)
mangler kun 1 exotic item: HAWKMOON. som jeg nok ikke for brugt meget?
Så spil ikke dette spil hardcore.... der er ikke nok i det. desværre :/ | Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
|
|
Konsolkongen | Skrevet 04/02-15 09:06 | Jeg synes desværre ikke der er nok indhold i det, uanset hvordan man spiller. Crucible er sjovt, men alligevel heller ikke noget jeg har gidet bruge alt for lang tid på, grundet tydelige balance problemer. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Wehner | Skrevet 04/02-15 11:54 | Efter at jeg fik Crota's Fang i går, er jeg også nået til samme punkt som dig, Sousa. Det er bare det forbandede horn, der simpelthen ikke vil droppe for mig.
Nå, men mig passer det faktisk godt, at der kommer en lille pause, mens man venter på næste udvidelse. Jeg har flere andre spil, jeg gerne vil spille, og Destiny har allerede fået en vanvittig mængde af min tid :) | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
|
|
|
|
Wehner | Skrevet 05/02-15 23:08 | Bortset fra første del af Crota-raidet, så mindes jeg ikke at have brugt shotgun i pve. Til gengæld har jeg brugt den rigtig meget i pvp (ja, jeg ved godt, at det gør mig til et dårligt menneske). | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
|
|
|
Wehner | Skrevet 14/02-15 17:19 | Wehner>
Xûr sælger i dag og i morgen sniperen Icebreaker for 17 strange coins. Det er det ubetinget vigtigste PvE-våben at have i sit arsenal.
Xûr har Icebreaker igen indtil i morgen formiddag, til hvis nogen ikke fik den sidst. | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
FancyPants | Skrevet 14/02-15 17:29 | Jeg havde lige håbet at han solgte engrams igen... Selvom det nok alligevel ikke var blevet til en Hunter item :P
I går troede jeg, at jeg bare lige kunne starte nightfall strike alene, og nappe et par fusion rifle kills (Pocket Infinity bounty) og wipe nu og da.... Havde bare lige glemt det særlige ved Nightfall når teamet dør :D | PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
|
|
|
FancyPants | Skrevet 14/02-15 17:39, rettet 14/02-15 17:39 | Jeg ville bare have nogle af de 200 fusion rifle kills der skal bruges.
... Det blev så til 4 inden jeg blev tævet tilbage til orbit :p
I det mindste resetter den ikke.
Nåhm, jeg blev endelig træt af at vente på min kammerat, så min Titan kravler stødt og roligt mod level 20, og min vault har igen lagerplads til våben :) | PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
|
|
|
|
|
Wehner | Skrevet 21/02-15 13:48, rettet 21/02-15 17:43 | Xûr har heavy ammo cookies i denne uge. De er jo næsten gratis hos ham, så køb stort ind. Jeg skal minimum have 100 :)
Edit: Jeg købte omtrent 280 :) | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
Wehner | Skrevet 13/03-15 13:56 | Xûr holder en pause fra at være douche og medbringer i dag og i morgen Red Death, der er spillets bedste pulse rifle og det nye powerhouse i pvp.
Han har også heavy ammo cookies. | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
Seph | Skrevet 13/04-15 19:47 | House of Wolves udkommer endeligt d. 19 maj.
Link til Bungie.net | "I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
|
|
|
Jmog | Skrevet 14/04-15 12:58 | Spørgsmålet er hvor meget tid du kommer til at bruge på det. Man tror det er løgn, men der er ikke noget raid med denne gang. |
|
|
Jmog | Skrevet 14/04-15 16:20 | "House of Wolves will not have a Raid activity. We didn't make this decision lightly. Our team has been humbled by the reception of Raids in Destiny and we are creating a new Raid for a release later this year. House of Wolves will have a new cooperative end game activity focused on variety, replayability, and skill – a new battle Arena called The Prison of Elders."
Nu er jeg ikke selv mere med på Destiny-vognen, men er Raidet ikke den primære grund hardcore fans kan retfærdiggøre at Destiny DLC koster så meget som det gør? Jeg synes det er helt fair at komme med det senere, fordi det tager tid at lave ordentligt, men så bør prisen på DLC'et da sandelig også afspejle det. |
|
Wehner | Skrevet 14/04-15 17:11 | Helt klart. De havde meldt det med arenaen ud for længe siden, men vi havde forstået det, således at raidet i House of Wolves ville hedde The Arena. Oh well. Jeg vil ikke dømme hårdt, før jeg rent faktisk har set arenaen, men vi mødtes lige nogle stykker til en Nightfall, selvom der har været Destiny-pause et stykke tid, og alle er meget skuffede.
I morgen får vi endelig mere plads i vaulten. Længe efterspurgt, men hvis der ikke er noget content at spille, så... | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
Seph | Skrevet 14/04-15 19:30, rettet 14/04-15 19:32 | Patch 1.1.2 er oppe nu. En lille let download på 6 GB.
Link... | "I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
|
|
|
|
Seph | Skrevet 07/05-15 16:34 | Prison of Elders ser godt ud. Lækkert at det er med matchmaking på det laveste niveau. Også lækkert med flere raids engang ude i fremtiden. Må se at få prøvet de to, der er der i forvejen. | "I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
|
|
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 17/06-15 22:11 | Der er en collectors edition til det dér Taken King DLC
Urealistisk at der ikke er en figur med af King fra Tekken, når nu det er dét det skulle handle om. |
|
|
|