|
Sumez | Skrevet 31/01-13 20:35 | På tide! Det har været ude i Japan en del tid, og jeg har ventet spændt på det. :)
Ikke at det gør den store forskel, dog, da jeg ikke har en Vita. Men spillet har generelt fået en positiv modtagelse, og beskrives typisk som en forbedret udgave af Ys Seven. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 31/01-13 20:42 | Gud ske tak og lov for at maskinen er regionsfri så man kan importere. 2013 ser enormt tyndt ud for Vita, så det meste tages imod med kyshånd. Det ser spændende ud. | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
|
|
Sumez | Skrevet 01/02-13 07:54 | XSEED har udgivet samtlige andre Ys spil fysisk, og gerne i diverse limited-udgaver, så det ville være underligt ikke at fortsætte den trend. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
slk486 | Skrevet 14/09-13 21:20, rettet 14/09-13 21:21 | Jep den er preed. Jeg elsker xceeds LEer :) | j/k
|
|
Sumez | Skrevet 17/09-13 12:17 | Hvis jeg havde en Vita, ville det være så forudbestilt. :) Det soundtrack lyder rimelig lækkert.
Kan de ikke også lige lave en PSP- eller Vita-port af 5'eren? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Sumez | Skrevet 11/12-13 16:47 | Flere herinde har blæret sig med at have fået spillet, så hvordan er det? :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
slk486 | Skrevet 11/12-13 18:01 | Har slet ikke åbnet min endnu :/ | j/k
|
|
Camous | Skrevet 11/12-13 20:00 | Mit kopi bliver i sin folie i et godt stykke tid indtil jeg får lyst til den.
Kan tage et par dage eller et par år, same old story. |
|
Naiera | Skrevet 27/09-15 03:19 | Det dersens PSTV-hack der har været lidt om rundt på nettet skulle gøre det muligt at spille Celceta, så det skal da prøves. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Konsolkongen | Skrevet 27/09-15 03:41 | Ellers kan US versionen vidst spilles uden hacket, hvis du ikke har fået anskaffet spillet endnu.
Det samme gælder i øvrigt for sådan noget som Ninja Gaiden Sigma også. Fordi det giver jo mening :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Naiera | Skrevet 27/09-15 04:02 | Det kan den ikke. Jeg har prøvet. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Sumez | Skrevet 27/09-15 10:34 | Naiera>
Det dersens PSTV-hack der har været lidt om rundt på nettet skulle gøre det muligt at spille Celceta, så det skal da prøves.
Hvorfor kan man ikke spille Celceta out of the box? Troede PSTV var kompatibel med alle Vita spil. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Odin | Skrevet 27/09-15 11:39, rettet 27/09-15 11:39 |
Troede PSTV var kompatibel med alle Vita spil.
Det er den også, men som sædvanligt bliver virkeligheden forplumret af rettigheder og politik. SONY vedligeholder en whitelist over titler som tillades at blive spillet på PSTV. SONY hævder, at det er op til udgiverne/rettighedshaverne at give tilladelsen, mens udgiverne siger, at det er SONY. Spiljournalister og brugere har ad flere omgange forsøgt at få et ærligt svar ud af begge parter, men det har vist sig umuligt. Det hjalp heller ikke på sagen, at en af de eneste udgivere der ville udtale sig var Konami, som ingen længere stoler på over en dørtærskel. |
|
Beano | Skrevet 27/09-15 11:53 | Glem dog ikke at titler som kræver touch pad/screen og kamera skal patches til at virke uden, en ekstraudgift udgiverne ikke altid vil tage på sig. |
|
|
Beano | Skrevet 27/09-15 12:35 | Det var generelt i forhold til at der er mere end blot en whitelist der spiller ind. |
|
|
Naiera | Skrevet 27/09-15 13:44, rettet 27/09-15 13:46 | Jeg tror ikke du læser den liste rigtigt. Der står, at spillet kun virker på PSTV i Japan og Asien. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Konsolkongen | Skrevet 27/09-15 15:11 | Jeg læser det som om det er regionen på spillet. Skulle der være forskel på maskinernes region da? | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Naiera | Skrevet 27/09-15 16:19 | Den japanske/asiatiske udgave kan spilles på PSTV. Ikke den amerikanske. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
|
|