|
Sumez | Skrevet 04/05-15 19:01 | Damn, har virkelig savnet at høre nyt om det spil lige siden det gik under jorden øjeblikkelig efter PAX-stuntet.
Håber det er sandt. Kunne dog sagtens være en prank fra en eller anden forum troll. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Bede-x | Skrevet 05/05-15 05:37 | Har ikke lige sat mig ind i sammenhængen endnu, men der er tilsyneladende dukket en side op, som kommer med nogle ret interessante hints (se mere i Neogaf tråden):

Reaktion på Konami koden:

http://swordorwhip.com/
Hvis det viser sig at være andet og mere end bare en dårlig joke eller et browser/mobilspil, må vi hellere få oprettet en tråd til det. | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
Sumez | Skrevet 05/05-15 07:51, rettet 05/05-15 07:52 | Jeg synes mest det lugter af en viral kampagne for et fan-spil... Der er bare noget ved det der ikke stemmer. F.eks. at IGA skulle poste på Castlevania Dungeon.
Men kan stadig håbe. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Sumez | Skrevet 09/05-15 23:15 | Comcept er åbenbart med på den... Har fået en mail fra dem hvor der ikke står andet end et link til nedenstående billede

Selvfølgelig ingen garanti for at det er dem der har sendt det, men ellers ved jeg ikke hvor de skulle have min e-mail adresse. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Jmog | Skrevet 10/05-15 12:34, rettet 10/05-15 12:34 | Blev det billede ikke postet for en uge siden? Alle troede det var i mandags vi ville høre noget.
Jeg tror der er nogen der er gået i panik over at fan-communitiet forventer et nyt "ægte" metroidvania på konsol og derfor vil vente med at annoncere, da de ved de vil få ekstremt negativ presse når det viser sig blot at være noget mobilsnavs.
Viralt selvmål. |
|
|
Sumez | Skrevet 11/05-15 11:05, rettet 11/05-15 11:05 | Så IGA er tydeligvis involveret for real, men det er rimelig usikkert i hvor stor grad det rent faktisk bliver et spil at se frem til... | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Sumez | Skrevet 11/05-15 17:16 | Jeg er rimelig overrasket over at IGA er så opmærksom på det vestlige publikum - endda i så stor grad at markedsføringen rettes 100% den vej, og at han samarbejder med amerikanske speedrunners (til folk der ikke lige ved det, Romscout er en af legenderne indenfor speedrunning, måske den vildeste SOTN runner derude, og arrangør af det årlige SGDQ) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Bede-x | Skrevet 11/05-15 17:32 | Det har jo været i vesten Metroidvanias har solgt klart bedst og skulle det vise sig at være en Kickstarter, er det vestlige publikum essentielt, hvis der skal hives mange penge hjem. Jeg synes det giver alt mulig mening, forudsat at der selvfølgelig er noget om snakken og det ikke viser sig at være noget mobil/browser halløj, men så begår de godt nok en eklatant fejl ift. den gruppe deres marketing henvender sig til pt. | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
Sumez | Skrevet 11/05-15 17:39 | Selvfølgelig giver det mest mening, men IGA er ikke lige en af de spiludviklere der plejer at give særlig meget mening. :P | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
Jmog | Skrevet 11/05-15 19:23 | Sumez>
Jeg er rimelig overrasket over at IGA er så opmærksom på det vestlige publikum - endda i så stor grad at markedsføringen rettes 100% den vej
Det er en nødvendighed. Japanerne crowdfunder stort set ikke. Hvis du ikke retter din kickstarter mod vest, så er den død på forhånd. |
|
|
Jmog | Skrevet 12/05-15 21:14 | Begge dele er nået. |
|
Jmog | Skrevet 12/05-15 21:17 | Ahr, så skidt da. Backed! |
|
KillerBean2 | Skrevet 12/05-15 22:24 | Hvad er det, der er fedt ved at få chip tunes til at lyde som om, Jean-Michel Jarre har lavet dem? | AV Intelligent Terminal
|
|
Jmog | Skrevet 13/05-15 02:41 | At det lyder herregodt?
For eksempel. Jeg synes det er enormt hyggelig musik. |
|
KillerBean2 | Skrevet 13/05-15 10:28 | Husker bare Jean-Michel Jarre som noget, min far var vild med, når han var mest pinlig og havde drukket lige rigeligt rødvin. Har aldrig været voldsomt imponeret af hans musik, men det er nok bare smag og behag :) | AV Intelligent Terminal
|
|
Beano | Skrevet 13/05-15 10:49 | Øjjj altså, unge mand...
*åbner en flaske rødvin |
|
KillerBean2 | Skrevet 13/05-15 11:23 | Netop. Gammelmands-elektronica :D
Jeg kan sagtens respektere, hvad manden har gjort for genren, men hans musik kan jeg nemt undvære. | AV Intelligent Terminal
|
|
Sumez | Skrevet 13/05-15 15:30 | Jean-Michel Jarre laver helt fantastisk musik, det vil du sikkert også indse den dag du vokser fra at høre hiphop og begynder at dyrke rigtig gammelmandsmusik. ;) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
KillerBean2 | Skrevet 13/05-15 16:07 | Hæ, Elvis Presley lavede også helt fantastisk rock n roll. Men det betyder ikke, at jeg kommer til at vokse fra at lytte til moderne rock i stedet :)
Men hvis jeg skal være helt ærlig, er det også mange år siden, jeg sidst har lyttet noget Jarre. | AV Intelligent Terminal
|
|
Jmog | Skrevet 13/05-15 16:18 | Men det er Jarre-soundalikes af SPILMUSIK.
KillerBean, SPILMUSIK!! |
|
|
Beano | Skrevet 13/05-15 16:33 | Jarre *og* Vangelis.... instant greatness! ;) |
|
Jmog | Skrevet 13/05-15 18:27 | Beano, du har fantastisk musiksmag. |
|
Beano | Skrevet 13/05-15 18:42 | Det er jo indlysende ;) |
|
KTC | Skrevet 14/05-15 10:31 | "Project Sidologie - JARRE style Commodore 64 music remakes" har nået det stretch goal, som beyder at alt indhold bliver lavet i fysisk CD album. Dette var kravet fra min side, for at jeg ville være med, så nu er jeg også officiel backer af dette projekt.
Det blev faktisk min pledge, der sørgede for at vi får "Gerry the Germ as Calypso" på Robdez-Vous CD'en :D
Til folk, der stadig vil nå at være med, er der kun 88 minutter til at denne kickstarter er lukket. | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Beano | Skrevet 14/05-15 12:03 | ^ Nice - jeg har også backet den fysiske udgivelse :)
De nåede lige i mål med £41.735 - dvs. alle 6 CD'er + 1 DVD. De to sidste stretch goals (et Last Ninja og Sanxion remix) kom ikke med. |
|
|
|
|
|
|
jaes | Skrevet 02/06-15 16:44 | Man skal bare være klar over, at $20-tier er begrænset til 15.000 eksemplarer, og her efter et par timer er der kun ca. 11.000 tilbage :)
Brian Fargo er glimrende til PR og marketing :) |
|
|
|
jaes | Skrevet 02/06-15 21:22 | Over 1/3 af de 1,25 er nået nu - godt, så når de hjem :)
Glæder mig meget, da der jo er meget få dungeon crawlers i dag som ikke hedder Diablo eller klon.
Også fedt at man kan vælge mellem grid eller fri bevægelse, omend det i værste fald kan underminere designet. Uanset skulle det give gode chancer for en konsolversion.
Der er ca. 7000 $20-tiers tilbage. |
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 08/06-15 18:41 | Og så blev min tro på menneskeheden lige genoprettet en smule :) | AV Intelligent Terminal
|
|
|
|
|
Odin | Skrevet 24/06-15 13:26, rettet 24/06-15 14:49 | Så må vi håbe Bagnall rent faktisk leverer denne gang. Jeg har ventet på hans reviderede/udvidede udgave af A Company On The Edge som han har lovet løbende i snart otte år nu. Sidste offentliggjorte udgivelsesdato var december 2010. Det er næsten fem år siden. |
|