|
|
Per S | Skrevet 13/01-13 10:38 | R. Lee Ermey løfter kvaliteten af Firebase Gloria meget med sin måde at udtrykke sine badass-talk attituder. Desværre er filmen kun officielt tilgængelig i MGM's MOD/DVD katalog (den vi så), men kvaliteten er god, alt taget i betragtning. Og ja; kombinationen af 80'er flick og shmups er ret god underholdning i vores aldersgruppe. :) | Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
|
|
|
Per S | Skrevet 13/01-13 12:28 | Nu har jeg haft den tvivlsomme ære at kende Danny i mange år efterhånden, så det bliver selvfølgelig lidt indelukket og privat lummer underholdning, men jeg har sat mig for at der skal arrangeres nogle flere træf/events for bl.a. P:R folkene i år, og meget gerne med nogle fra de mere modne gamer-rækker (hermed kaldet GILF's). ;) | Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
|
|
|
Juggernaut | Skrevet 15/01-13 12:33 | Per S>
jeg har sat mig for at der skal arrangeres nogle flere træf/events for bl.a. P:R folkene i år, og meget gerne med nogle fra de mere modne gamer-rækker (hermed kaldet GILF's). ;)
Hvad har du i tankerne? | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
|