X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg snakker sikkert bare...

Svar
OkottaOkottaSkrevet 20/07-03 23:05, rettet 20/07-03 23:14 
Jeg har ingen decideret kærlighed til MS, og har ingen idé om hvor lang tid de gider blive ved med at lege på konsolmarkedet.

Dog ved de nok, at de ville se rigtigt dumme ud, hvis de stoppede snart, nu de har købt Rare og alt muligt.

Jeg vil sikkert være en af de første til at ryste på hovedet af MS, hvis det første Xbox spil fra Rare bliver knapt så godt; Det er jeg faktisk ikke sikker på at Rare har råd til at det bliver (dårligt altså) - ikke pengemæssigt, men ære-mæssigt.

Derudover bliver store spil rykket længere og længere fremad - Ninja Gaiden bl.a, som jeg bliver bange for kommer til at blive noget Brute Force = Ganske godt, men vi blev altså lovet en masse mere af titlen. Og så ER Brute Force altså en firstparty titel; Den burde være noget mere pga. dette.

MS's pengepung bliver vel testet ret meget i øjeblikket, pga. at de intet tjener, og sætter prisen på maskinen ned hele tiden? Plus at de laver billige bundles med diverse butikker i landet; Det KAN da ikke være en særlig god forretning for MS det her.

Indtil de stopper kan jeg nyde spillene; Både de eksisterende, og de kommende (selvom der ikke er det HELT store at råbe hurra for i den allermest umiddelbare fremtid). Jeg er ikke særligt interesseret i RPG'ere, men skal kigge nærmere på KOTOR, og så kommer Project Gotham Racing 2 osse; MEN derudover.....så er det vist mest titler til RPG folket resten af året?

Jeg har ikke meget kærlighed for Microsoft Game Studios; Der ER ikke noget MS Game Studios. De har bare købt en masse udviklere, og fået dem under deres faner. Når jeg hører at et spil - et stort spil - er en MS inhouse produktion, så kommer jeg altid til at fnise, og ryster lidt på hovedet. Jeg kan stadig ikke acceptere at Bungie er MS inhouse udviklere; Jeg KAN ikke ta' det seriøst, at folk kalder Bungie for MS Game Studios / MS inhouse udviklere. Det kan jeg bare ikke, for jeg har megen lidt respekt for MS som spiludviklere = MS laver faktisk ikke spil....det ved I godt, ikke?

"Jamen Rare er da noget MS inhouse noget nu, er de ikke?"

Jo, det er de da, og hvis Rare's spil kommer til at ligne det vi er vandt til, med MS inhouse produktioner......åh ak og ve; Det kunne have været så meget mere, hvis de ville og gad.....kunne og måtte.

For fanden da; Der var ikke engang nogen som hoppede op og ned på E3, over Grabbed By The Ghoulies. Som Edge skriver det, så prøver Rare vist på at appellere til et Nintendo publikum, med et spil som helst skal kunne spilles af yngre mennesker. Sagen er blot, at de folk som Rare arbejder for nu, hedder MS og de har et produkt der hedder Xbox: Folk der køber Xbox gider ikke spille Nintendo spil.

Hvis Rare laver lort i det.....ja så står verden ikke længere.

Fuck all; Jeg er lidt træt, og det skulle bare ud :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SaturinoXSaturinoXSkrevet 20/07-03 23:13 
Jeg syntes nu der er mange gode titler på MS, ikke nogle vildt "WOW" spil, men jeg har hverfald fået meget ud af min xbox, det er nok efter jeg har fået XBL, at jeg har fået meget ud af den, men sådan et spil som HALO er virkelig godt, og hvis man er til RPG'er så er Morrowind et godt spil, men stadigvæk så ser vi NINTENDO, lave deres GODE spil, Zelda,Metroid prime osv.

men tror faktisk at man får mere ud af sin xbox, ved at få XBL, det vil JEG mene.

jeg var også glad for min Xbox uden xbl, måske er det fordi jeg ikk er så "krævende".

desuden lære man også en masse på XBL, for eks. ens engelsk bliver bedre, jeg er hverfald blevet bedre til engelsk, takket være XBL.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/07-03 23:28 
Forvent en Nintendo/MS konsol ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/07-03 23:42 
Okotta >
For fanden da; Der var ikke engang nogen som hoppede op og ned på E3, over Grabbed By The Ghoulies.

Jeg synes det var ret sjovt...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/07-03 23:46 
Hvis man nu ikke har mulighed for at komme på xbl så er en chip, evox og evt større hd en rigtig god invistering, der gir boxen endnu mere levetid.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RebelheartRebelheartSkrevet 20/07-03 23:49 
Okotta >
Folk der køber Xbox gider ikke spille Nintendo spil.

Sikker?
Jeg er da en glad ejer af både en Xbox og en GameCube!
SaturinoXSaturinoXSkrevet 20/07-03 23:50 
Konsolkongen >
Hvis man nu ikke har mulighed for at komme på xbl så er en chip, evox og evt større hd en rigtig god invistering, der gir boxen endnu mere levetid.

ja det var også en ídé
yokanabsteryokanabsterSkrevet 20/07-03 23:52, rettet 20/07-03 23:53 
Jeg forstår dig godt okkota, en game udvikler skal hellere være for sig selv. Det med at købe en masse udviklere holder ikke. (bungie holder evigt)
Ellers klager du tit, køb de tre konsoller så har (hvis du ikke har dem i forvejen) noget at se frem til konstant(næsten)
Og jeg mener stadig at xbox har mange gode spil at se frem til fable, halo2, bc, doom3, og så er der tre mmorpger på vej fra små ukendte udviklere, det lyder spændende syntes jeg ihvertfald .Og så selfølgelig xbl!
soon the world will be one big computer
OkottaOkottaSkrevet 20/07-03 23:53 
Rebelheart >

Folk der kun har Xbox, og er interesseret i Xbox spil, gider ikke spille Nintendo spil.

Men der skal nok være nogen, som har følt sig tvunget til at købe Xbox, fordi Rare laver spil til den nu.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 20/07-03 23:54, rettet 20/07-03 23:57 
Jeg forstår dig godt okkota, en game udvikler skal hellere være for sig selv. Det med at købe en masse udviklere holder ikke. (bungie holder evigt)
Ellers klager du tit, køb de tre konsoller så har (hvis du ikke har dem i forvejen) noget at se frem til konstant(næsten)
Og jeg mener stadig at xbox har mange gode spil at se frem til fable, halo2, bc, doom3, og så er der tre mmorpg'er på vej fra små ukendte udviklere, det lyder spændende syntes jeg ihvertfald .Og så selfølgelig xbl!

Sikker?
Ja jeg har da heller intet imod nintendo spil!?Folk
der kun har en Xbox og er intereseret i Xbox spil

det forstår jeg intet af
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/07-03 23:56, rettet 20/07-03 23:57 
Konsolkongen >

+ vi med chip har mulighed for at køre HALO2 og FABLE fra USA så vi har det et par mdr. før alle i andre, MUHAHAHAHA!!!
yokanabsteryokanabsterSkrevet 20/07-03 23:58, rettet 21/07-03 00:01 
+ vi med chip har mulighed for at køre HALO2 og FABLE fra USA så vi har det et par mdr. før alle i andre, MUHAHAHAHA!!!

HAlO 2 har samtidig release date over hele kloden!
Og jeg mener fable laver det samme nummer :)

edit:
Okkota du er meget mystisk, jeg har ingen gcube. Og har intet imod nintendo spil. Ved ikke hvad du snakker om?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/07-03 23:59 
Starfish >
det forstår jeg intet af

...folk der mener at nintendo laver barnlige spil osv.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-03 00:00 
Starfish >
HAlO 2 har samtidig release date over hele kloden!
Og jeg mener fable laver det samme nummer :)

ARG FUCK! så røg min pointe :)
men i ved vel hvad jeg mener...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-03 00:03, rettet 21/07-03 00:04 
Starfish >
edit:
Okkota du er meget mystisk, jeg har ingen gcube. Og har intet imod nintendo spil. Ved ikke hvad du snakker om?

Jeg tror ikke den var til dig men til xbox fanboys...

EDIT: uha da 3 på stribe :D
OkottaOkottaSkrevet 21/07-03 00:06 
Starfish >
edit:

Folk der kun har Xbox og ikke gider ha' en Gamecube, er ikke interesseret i at spille Nintendo-agtige spil, som f.eks er hvad Grabbed by the Ghoulies kunne gå hen og blive...HVIS det er hvad det ender med at blive, og det ved ingen endnu.
jaesjaesSkrevet 21/07-03 00:12, rettet 21/07-03 00:19 
Nu sætter du jo alting på en spids.

Jeg har en Xbox, og kunne netop derfor godt tænke mig en Cube, da spillene til de to konsoller er meget forskellige, og jeg derved ville være godt dækket ind.
Det skulle undre mig meget, hvis der ikke er mange andre der har det på samme måde.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-03 00:13 
Jeg har det på samme måde... og jeg har gjordt noget ved det.
RebelheartRebelheartSkrevet 21/07-03 00:15 
Ja, den eneste konsol, som vi ikke har noget at bruge til, er PS2!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-03 00:17, rettet 21/07-03 00:35 
He... ja... og så alligevel ikke da vi ikke kan spille gta på vores maskiner. Men nu udkommer True Crime Streets of LA jo heldigvis snart!!!
SaturinoXSaturinoXSkrevet 21/07-03 00:41 
GTA kommer vidst også til Xbox?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-03 00:44 
Ja det skulle det vidst gøre engang når take2 har snøvlet sig færdig...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 21/07-03 00:51 
hellere snøvlet end ALDRIG :D
NaieraNaieraSkrevet 21/07-03 01:24 
Rebelheart >
Ja, den eneste konsol, som vi ikke har noget at bruge til, er PS2!

Hvem er "vi"? Folk der kun kan have det sjovt når konsollen er den stærkeste, eller bare folk der ikke ved hvad der er godt for dem?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Dragon Quest III HD-2D ...
quadquadSkrevet 21/07-03 01:25 
Rolig, det er vel sagt i en spøg.
NaieraNaieraSkrevet 21/07-03 01:27 
Så skjuler han det utroligt godt her, og de andre gange han har skrevet det samme...
HulleHulleSkrevet 21/07-03 01:35, rettet 21/07-03 01:38 
Naiera >
Hvem er "vi"? Folk der kun kan have det sjovt når konsollen er den stærkeste, eller bare folk der ikke ved hvad der er godt for dem?

"ved hvad der er godt for dem"
Det er lige så ensporet som det du rakker ned på. Eller misforstår jeg det du vil pointere?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 21/07-03 01:40, rettet 21/07-03 12:41 
Hvis man syntes man får alt man har brug for, og man samtidig kalder sig selv og sin smag for alsidig, og man siger man har et åbent sind overfor nye ting, så er der et eller andet sted snoren knækker over, hvis man skriger "LORTE PS2". PS2'en har så mange eksklusive titler, hvis sidestykke ikke er at finde hos de to andre.
HulleHulleSkrevet 21/07-03 02:04, rettet 21/07-03 02:07 
Jeg er skam enig i det du siger. PS2'en har rigtig mange eksklusive titler som oser af kvalitet. Xbox og Gamecube har også sin del og nogen potentielle toptitler på vej.
"den eneste konsol, som vi ikke har noget at bruge til, er PS2" sætningen agter ikke at gå i dybden med, den er for lav. Forstår godt din reaktion på den.

Men det er ikke her jeg vil hen. Det er mere "ved hvad der er godt for dem" sætningen jeg hænger mig i. Jeg regner med, ved nærmere eftertanke, at den skal tolkes sådan at du mener, at folk bør udvide deres horisont og ikke være så ensporet og fyldt med "fanboy" indstillinger.
Det kunne sagtens lyde som om du sagde at PS2 er den bedste konsol for alle. Hvilket jo ikke er tilfældet.
Bare så det ikke bliver misforstået.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 21/07-03 12:40 
OK, vi er enige :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig