dRxL | Skrevet 06/05-12 20:03 | Så er der en lille måned til der afholdes E3 d. 5. til 7. juni.
Nogen der skal derover?
Nogen der har noget de allerede nu ved kommer og som de glæder sig til at se flere detaljer om?
Tror I vi får afgørende detaljer om hvad Sony og Microsoft har i ærmet mht. deres næste konsoller?
Og hvad med Wii U, får vi fulde specifikationer for den, eller i det mindste nok præsentationer der kører på det rigtige hardware til at vi kan danne os et ordentligt indtryk af hvad den kommer til at kunne byde på? | SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
|
|
ChronoSousa | Skrevet 06/05-12 20:08 | Ville rigtig godt der over og se det! Mest for at sidde i et press conference hvor nye ting kommer frem i lyset :)
Men de åbner ikke døre for os normale mennesker :D
Vi skulle lave en playright road trip til PAX Prime/PAX east næste år :) | Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
|
|
Darkbeat | Skrevet 06/05-12 22:14, rettet 06/05-12 22:14 | Hvis jeg skal spå vil jeg tro at Microsoft først vil snakke om en ny konsol til næste år og at de vil præsentere den på et helt seperat medieshow. Noget med MTV indover igen måske? Det kunne være fedt hvis de annoncerede noget i år, men jeg tror de bliver det tynde øl til E3, med blot flere Kinectspil, Halo 4 og et kig på Black Ops 2.
Jeg mistænker at Nintendo måske vil ændre navnet på Wii U og måske også præsentere et helt nyt design af den. det bliver rart at se nogen faktiske spil kører på den så man ligesom kan placere den på konsol-skalaen sådan rent performancemæssigt.
Det skal blive godt at hører om nogen nye Vita spil fra Sony. Vita'en lider af seriøs launch-draught og jeg håber ikke den er lige så lang tid om at komme op i omdrejninger som PS3'en var. |
|
|
Wikzo | Skrevet 30/05-12 15:21 | Mon ikke det er ved at være tid for Beyond Good & Evil 2? :) |
|
|
Beano | Skrevet 01/06-12 22:36 | Doven Lars! :) |
|
|
|
Beano | Skrevet 03/06-12 16:51 | Ingen Half-Life 3?... Skuffende!
Nok ved at blive opgraderet til at bruge vitality sensor. |
|
Konsolkongen | Skrevet 03/06-12 17:13 | Haha jeg var lige nødt til at google hvad en vitality sensor var for noget. Er det den der Nintendo-ting der tjekker om man er i live mens man spiller, i går sådan amok over? :D | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Beano | Skrevet 03/06-12 17:29 | Det er fremtiden, fætter løgsovs! Fremtiden! |
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 03/06-12 17:39 | Ham der har lavet det bingo board har nok regnet med at det er overraskelsen som Wii U vil være bygget op omkring. 100% Vitality Sensor styret :D |
|
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 04/06-12 00:22, rettet 04/06-12 00:25 | Det ser ud til at Nintendo går helt bersærk med online funktionalitet nu.
Bla. browser-baseret bruger interface der invitere til at man kan forbinde via iPhone osv. |
|
Bede-x | Skrevet 04/06-12 00:27, rettet 04/06-12 00:51 | Darkbeat>
Det ser ud til at Nintendo går helt bersærk med online funktionalitet nu.
Ja, og det lyder faktisk ret spændende. Modsat tidligere hvor det har været ignoreret, så ligner det her umiddelbart en reel strategi, der kan differentiere dem lidt fra de andre på en anden måde end "Nintendo online sucks".
Var det bare en tilfældig Mario demo man så eller et reelt spil? | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
Darkbeat | Skrevet 04/06-12 00:39 | Hvem ved... Måske har de et Mario spil klar til launch af Wii U? |
|
Beano | Skrevet 04/06-12 10:26, rettet 04/06-12 10:33 | New Super Mario Bros til Wii U viste de jo sidste år og igen i deres Pre-E3 video med Miiverse integration, så mon ikke...
Syntes de få viste Miiverse & Nintendo Network features så ualmindeligt kedelige og begrænset ud - får endnu flere "sociale features" proppet ned i halsen som bare støjer. Forhåbentligt kan det meste slås fra. Det er fint at de ikke ønsker at klone andres online modeller (kun controllers :) ) og vil noget andet, men en udvidet Mii Plaza som hoved menu appellerer ikke til mig.
Lo-res web browsing, video chat og tv remote er heller ikke noget som kan ophidse mig i 2012.
Det mest positive var den reviderede GamePad controller, pro controlleren og at konnollen (måske!) bliver tilgængelig i sort.
De viser forhåbentligt noget mere interessant (inkl. spil!) på deres rigtige event i morgen. |
|
Beano | Skrevet 04/06-12 13:22, rettet 04/06-12 13:23 | Nogen steder man kan se MS's press event live i dag kl 18:30 ? |
|
|
Beano | Skrevet 04/06-12 13:47 | Mange tak :D |
|
King Chaos | Skrevet 04/06-12 17:51 | Man må gå ud fra at de også streamer det på Xbox.com ;)
Lige her |
|
King Chaos | Skrevet 04/06-12 17:53 | Eller på den danske udgave af sitet, hvor de ligefrem lover at det er kl. 18:15 :P
Så her da. |
|
|
Darkbeat | Skrevet 04/06-12 23:50 | Ubisofts pressekonference starter nu på ovenstående links. |
|
Darkbeat | Skrevet 05/06-12 00:22 | Nyt Drukspil!
Hver gang man ser et FPS spil hvor man bruger bue og pil skal man tage et shot! |
|
|
|
|
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 05/06-12 01:43, rettet 05/06-12 01:43 | Jeg syntes det ligner et stealth spil, ret så meget i stil med Hitman eller Assassin's Creed hvor man blot hacker sig vej igennem verdenen istedet for at snige sig i skyggerne eller blander sig i folkemængden. |
|
Bede-x | Skrevet 05/06-12 01:45, rettet 05/06-12 01:47 | Det håber jeg også det er, men der gik lidt pew pew i det til sidst. Det var i alle fald en overbevisende demonstration shooter elementer eller ej.
I det hele taget var det en rigtig god konference. Ikke kun bedre end Microsofts - der skulle trods alt ikke så meget til - men der var også en del, jeg godt ville spille. | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
|
|
neros | Skrevet 05/06-12 06:58, rettet 05/06-12 06:59 | Ja skulle lige til at skrive om Star Wars 1313 det ser fantastisk ud!!!
Ikke at vi egentlig har brug for flere Star Wars spil, men det her ser altså ret godt ud. | Bashful Neophyte
|
|
jaes | Skrevet 05/06-12 07:21 | Rimeligt trist E3 indtil nu, der er ikke rigtigt noget, der har fået mig op at ringe. Skibs-sekvensen fra ACIII var dog cool nok :) |
|
Beano | Skrevet 05/06-12 08:21 | neros>
Ja skulle lige til at skrive om Star Wars 1313 det ser fantastisk ud!!!
Nathan Drake In Space! :D |
|
enfen | Skrevet 05/06-12 11:15 | Watch Dog bliver helt sikkert også noget, man skal holde øje med. | What is the Matrix?
|
|
enfen | Skrevet 05/06-12 11:18 | neros>
Ja skulle lige til at skrive om Star Wars 1313 det ser fantastisk ud!!!
Ja, det ser faktisk ret interessant ud :) | What is the Matrix?
|
|
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 05/06-12 12:31, rettet 05/06-12 12:35 | Snork! Det var godt nok nogle kedelige konferencer både Sony og især Microsoft havde. Mine forventninger var endda lave i forvejen. Sonys gav det indtryk at de fortsat tøver med support til Vita. Deres "Du kan både spille spillet på Playstation 3 OG Vita"-strategi tiltaler mig slet ikke - jeg har en Playstation 3 i forvejen. Giv mig originale eksklusive titler!
Nintendo kan da ikke andet end at stikke afsted med showet. De holder forøvrigt en tredje konference, separat fra den store, dedikeret til at fremvise hvad der er kommer til 3DS (se link).
Indtil videre er Watch Dogs det der har imponeret mig mest - det ser VILDT spændende ud.
3DS Konference Onsdag aften | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
|
Alf81 | Skrevet 05/06-12 17:54 | Er det ikke lige oppe over, Nintendo går på, eller hvordan faaaen? | Ting om dét og pis.
|
|