|
|
T.L.O | Skrevet 08/01-12 23:55 | meget hyggelig podcast med god lydkvalitet:) syntes måske godt i kunne bruge en intro track/jingle, det eneste som ikke lige var min kop te var nok PC gaming snakken.. |
|
Hulle | Skrevet 09/01-12 08:51 | Enig i at det er et hyggeligt podcast. Der er fin dynamik i jeres sammensætning og jeg fik fornemmelsen af at i er kompetente nørder med hjerte og holdning til mediet.
Det er fint og evigt aktuelt med snakken om nye spil, det samme med hvilke titler i ser frem til.
Nu ved jeg ikke hvad i har planlagt i fremtiden, men specials om specifikke emner er et forslag. Gerne med interviews af udviklere og fokus på bestemte titler. Jeg tænker at i måske af og til kommer ud og interviewer, en af jer nævner interview omkring battlefield 3, hvorfor ikke få den slags med i podcasten i fremtiden.
Inspireret af det Dead End podcast som et par P:R brugere kørte på et tidspunkt vil jeg også foreslå jer at spille det samme spil og diskutere det i gruppen. Det syntes jeg i hvert fald at Dead End podcast gjorde rigtig godt. | Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
|
|
SeventhSun | Skrevet 09/01-12 09:50 | Tusind tak!
Musik:
Det bliver svært, Koda er jo super meget ude med riven efter folk, der bruger rettighedsbeskyttet musik, selv i små podcasts.
Der er selvfølgelig ubeskyttet musik, men spm er om det så er godt nok. Jeg/vi vil hellere undvære en jingle, end bruge noget, der ikke sidder 100% i skabet.
Interviews:
Vildt fed ide, men nok heller ikke realistisk. For det første kræver det selvfølgelig at man specifikt beder om at få lov til at lave et interview til podcast. Det er ikke altid at det bare er en selvfølge.
For det andet så kræver interviews et voldsomt redigeringsarbejde, og det tror jeg ikke umiddelbart vi får tid til. | forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
|
|
Sumez | Skrevet 09/01-12 10:00 | Er Eurogamer, på globalt plan, ikke stort nok til at få produceret deres egen lille "jingle"? :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
jaes | Skrevet 09/01-12 14:40, rettet 09/01-12 14:41 | Der er min fornemmelse, at der er ret meget ubeskyttet, god musik. I hvert fald er der mange ubeskyttede samples/musikbider, og her kunne I nok finde en at bruge som jingle.
Ellers er der sites, hvor musikerne er ret tændte på at få deres musik vist frem (Bandcamp?), også selvom de ikke får betaling. Så hvis I vil bruge nogle timer på det, skulle det ikke være svært at trylle en jingle frem :)
EDIT: Ubeskyttet og god musik :) |
|
|
Wikzo | Skrevet 23/01-12 18:44 | Fedt. Har I et separat RSS-feed for podcastet? |
|
|
|
|
|
|
Wikzo | Skrevet 14/05-12 18:55 | Please fix et RSS feed. Det er langt nemmere at opdage jer, så. iTunes er heller ikke helt dårligt (selvom jeg foretrækker et rådt RSS feed).
Keep up the good work, BTW :) |
|
|
|
|
|
Herold | Skrevet 01/10-12 11:59 | omg, jeg kommer til at drukne i rigdom og bitches! | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|