Inspireret af Skyrim, har jeg lige købt den forbedrede udgave af Divinity II. Det ser ud til at være halvsjældent til Xbox 360, så jeg vil lægge ud med at tipse om, at det kun koster 153,- på
www.gamebits.dk pt. Og jeg kan se, at der ikke er andre end mig, der har det i deres samling her på P:R...
Sumez har skrevet nogle...
Se hele indlægget
Inspireret af Skyrim, har jeg lige købt den forbedrede udgave af Divinity II. Det ser ud til at være halvsjældent til Xbox 360, så jeg vil lægge ud med at tipse om, at det kun koster 153,- på
www.gamebits.dk pt. Og jeg kan se, at der ikke er andre end mig, der har det i deres samling her på P:R...
Sumez har skrevet nogle ganske pæne ord om første udgivelse af Divinity II: Ego Draconis her:
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=32380#477587
Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal forvente af Divinity II: The Dragon Knight Saga. Men det skulle dreje sig om:
"Divinity II - The Dragon Knight Saga includes the original adventure "Ego Draconis", and "Flames of Vengeance", the Dragon Knight's new adventure that continues the epic story and adds dozens of hours of additional gameplay. Ego Draconis appears here as an entirely new and re-mastered edition with improved graphics and content that make the game even more beautiful and more impressive than ever before."
Vi får se... Jeg planlægger, at det skal være juleferiespil. Nogen der har prøvet det?