Har andre prøvet Skylanders?
Uden at vide meget på forhånd, så blev jeg nød til at købe det i dag af ren nysgerrighed. Kort fortalt får du en "portal" der sættes til din konsol via USB. Her kan du så placere figurer, som så bliver vakt til live inde i spillet. Dine figureres udvikling og egenskaber gemmes på en chip i selve figuren, så den bliver "personlig". Den kan br... Se hele indlægget
Har andre prøvet Skylanders?
Uden at vide meget på forhånd, så blev jeg nød til at købe det i dag af ren nysgerrighed. Kort fortalt får du en "portal" der sættes til din konsol via USB. Her kan du så placere figurer, som så bliver vakt til live inde i spillet. Dine figureres udvikling og egenskaber gemmes på en chip i selve figuren, så den bliver "personlig". Den kan bruges på Wii, Xbox 360 og PS3 uafhængigt.
Spillet er egentlig myntet på de yngste, men jeg var super imponeret over brugen af teknologien. Vi sad to voksne mennesker og spillede coop lokalt, hvor vi konstant byttede rundt på figurerne på portalen. Jeg har været godt underholdt og det har faktisk holdt Dark Souls ude af Xboxen hele aftenen. Det siger en del. ;)
|