scavenger | Skrevet 14/07-11 20:30, rettet 14/07-11 20:32 | Jeg har modtaget en bestilling fra CDON med bl.a. tre PSP spil, hvor der på CDON's hjemmeside er vist billede af original-coveret, men spillene jeg har modtaget er PSP Essentials udgaver, og der står heller ikke noget om det i teksten. De gør ellers normalt meget ud af at markere de PSP-udgivelser der er PSP Essentials og skriver det også i titlen.
Hvad mener I, kan man tillade sig at klage over det? | Nemo me impune lacessit
|
|
Naiera | Skrevet 14/07-11 20:33 | Ja, men jeg ved ikke hvad du regner med de kan tilbyde, udover pengene tilbage. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
|
|
|
|
|
enfen | Skrevet 14/07-11 21:38 | Jeg har også været ude for det. Senest med COD4:MW, der kom i en classic udgave, selvom billede og tekst ikke gav indtryk af dette. Jeg orkede ikke at brokke mig. | What is the Matrix?
|
|
TheDuke | Skrevet 15/07-11 14:29 | Jeg har også været ude for det et par gange i div. webshops, hvorfor kan de ikke bare skrive at det er et reissue? |
|
ChronoSousa | Skrevet 15/07-11 15:05 | Fordi vi samler gider ikke ha' dem ;)
Så tænker de går den så går den?
Jeg ved det ikke :D
Kan også være de tror vi er ligeglad? (men det er vi ikke) !!! | Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
|
|