X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan man tillade sig at klage?

Svar
scavengerscavengerSkrevet 14/07-11 20:30, rettet 14/07-11 20:32 
Jeg har modtaget en bestilling fra CDON med bl.a. tre PSP spil, hvor der på CDON's hjemmeside er vist billede af original-coveret, men spillene jeg har modtaget er PSP Essentials udgaver, og der står heller ikke noget om det i teksten. De gør ellers normalt meget ud af at markere de PSP-udgivelser der er PSP Essentials og skriver det også i titlen.

Hvad mener I, kan man tillade sig at klage over det?
Nemo me impune lacessit
NaieraNaieraSkrevet 14/07-11 20:33 
Ja, men jeg ved ikke hvad du regner med de kan tilbyde, udover pengene tilbage.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 14/07-11 20:38 
Jeg er helt enig med Naiera!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
RJKRJKSkrevet 14/07-11 20:47 
Ja. Jeg har også gjort det før med CDON, hvor de har sendt mig Platinum-udgaver, selvom jeg har købt originaludgaver. De tog dem tilbage uden bøvl (du har jo alligevel 14 dages returret, så...).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/07-11 20:57 
Ja da,
Hader når det sker for mig.

kom igang med klagen :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
enfenenfenSkrevet 14/07-11 21:38 
Jeg har også været ude for det. Senest med COD4:MW, der kom i en classic udgave, selvom billede og tekst ikke gav indtryk af dette. Jeg orkede ikke at brokke mig.
What is the Matrix?
TheDukeTheDukeSkrevet 15/07-11 14:29 
Jeg har også været ude for det et par gange i div. webshops, hvorfor kan de ikke bare skrive at det er et reissue?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/07-11 15:05 
Fordi vi samler gider ikke ha' dem ;)
Så tænker de går den så går den?

Jeg ved det ikke :D

Kan også være de tror vi er ligeglad? (men det er vi ikke) !!!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig