|
|
|
|
|
|
|
|
|
neros | Skrevet 08/08-11 23:01, rettet 08/08-11 23:04 | Det er jo et legendarisk billede af mig som ligger ned totalt gået i gulvet! ;D
Fed flyer! | Bashful Neophyte
|
|
|
|
Fleshmangler | Skrevet 10/08-11 08:03 | Kan jeg få en til at betale for mig når den tid kommer ?
Det kostede nemlig 25 kr. sidst at overføre til Brian, og jeg vil sådanset hellere give de 25 kr. i form af Øl eller lignene til personen der vil øverføre for mig, frem for at give min bank dem. | rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
|
|
Hulle | Skrevet 13/08-11 07:42 | Med en dag overskredet har jeg endelig fået styr på arbejdskalenderen.. Træffet er for en gangs skyld kun halvt i min arbejdsweekend, så jeg vil rigtig gerne komme :)
Fleshmangler -> Jeg kan sagtens overføre dem for dig. | Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
|
|
|
|
Sumez | Skrevet 15/08-11 11:01 | Det eneste AES-spil jeg har er Fatal Fury Special, det kan jeg godt tage med, men er ikke den store fan af det spil, så hvis nogen andre har AES-spil liggende, lader jeg det blive hjemme. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
neros | Skrevet 15/08-11 17:30 | Juggernaut>
Er der mulighed for at der findes et par AES titler til træffet? Jeg har en maskine der lige skal testes.
Hva søren da? Har der været fangst :D
Ærgeligt jeg ikke kommer fordi jeg har masser af AES titler. | Bashful Neophyte
|
|
Fleshmangler | Skrevet 16/08-11 20:33 | Tak hulle, det lyder top notch ! : ) | rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
|
|
Sumez | Skrevet 17/08-11 10:34, rettet 17/08-11 10:34 | Overvejer at medbringe nogen flere arcade-spil hvis der er stemning for det... Tænkte f.eks. Asterix, Pang 3, eller Gals Panic S2 til de perverse hoveder. Kom gerne med requests.
| Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
neros | Skrevet 17/08-11 17:08 | Sådan noget kunne jeg godt bruge en hel dag på at spille. | Bashful Neophyte
|
|
Sumez | Skrevet 18/08-11 08:13 | Snakker vi om Pang! 3 eller Gals Panic?
Arhh haha, det var et trick-spørgsmål. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 18/08-11 11:31 | Det er en kammerat jeg har. Han kan desværre ikke få password reset til at virke her på P:R så jeg skrev det for ham. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Sumez | Skrevet 18/08-11 13:58 | Nogen der sørger for Akai Katana iøvrigt?
Jeg kunne godt tænke mig at prøve den mode der ikke var i demoen og se om den er mere håndterbar. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Keen | Skrevet 18/08-11 14:17 | Jeg bliver sku nok nød til at melde fra igen, har fået nogle ekstra regninger der gør at jeg nok ikke får råd til at tage afsted :( |
|
|
Darkbeat | Skrevet 18/08-11 14:26 | Umiddelbart ser det ikke ud til at der egentlig er nogen der har en Jap 360'er med? |
|
Juggernaut | Skrevet 18/08-11 19:39 | Keen>
Jeg bliver sku nok nød til at melde fra igen, har fået nogle ekstra regninger der gør at jeg nok ikke får råd til at tage afsted :(
Acch Keen! Det kan du da ikke mene?? | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
|
|
Keen | Skrevet 18/08-11 20:58 | Juggernaut>
Keen>
Jeg bliver sku nok nød til at melde fra igen, har fået nogle ekstra regninger der gør at jeg nok ikke får råd til at tage afsted :(
Acch Keen! Det kan du da ikke mene??
jo desværre :( |
|
|
|
|
|
|
|
scavenger | Skrevet 19/08-11 19:48 | Jeg medbringer Xbox360, PSP3004 og en PSOne.
Som altid, hvis der er nogen der vil spare porto, så kig på mine dubletter og lad os finde ud af noget.
Også som altid, hvis der er ønsker om at se noget specifikt fra samlingen, så giv besked. | Nemo me impune lacessit
|
|
|
Juggernaut | Skrevet 19/08-11 20:46, rettet 20/08-11 10:51 | Jeg var ikke klar over at du også kunne bruge en. Bestilte ellers min tidligere. Beklager:-(
EDIT: det er små 200,- inkl. forsendelse. Der er vist ikke mulighed for billigere forsendelse ved køb af flere. Skynd dig at købe, så du kan have den klar til træffet.
Unibios AES | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 20/08-11 12:26 | Så får du sgu Thunder Force IV i værtsgave af mig :)
Er Truxton det eneste MD-spil, du har? | AV Intelligent Terminal
|
|
Juggernaut | Skrevet 20/08-11 13:03 | Hvad?? Du er da alt for gavmild! :-)
Ja, Truxton er det eneste spil. Har ikke prioriteret det før nu. I øvrigt betyder det ikke det store om spillene er komplette. Et løst cartridge kan også gøre jobbet. | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
Alf81 | Skrevet 20/08-11 13:25 | Simply because it's one of the greatest games ever created. | Ting om dét og pis.
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 21/08-11 11:11 | Væsentligt mere end okay.
Det er godt nok et EU eksemplar, jeg har tænkt mig at forære ham. Det kan godt være, det er lidt en bjørnetjeneste :/ | AV Intelligent Terminal
|
|