Juggernaut | Skrevet 02/02-11 17:50 | Der burde være en tråd omkring Android. Både hvad angår tips og market, men også omkring faqs af den pågældende mobil og dennes opsætning.
Jeg starter gerne:
Jeg har hentet handcent SMS og installeret dette. Det er valgt som primært smsapp. Dog får jeg stadigt sms'er i både standardprogrammet og Handcent.
Kan man ikke nøjes med at bruge det ene program? | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 02/02-11 18:02 | Jeg mener at du altid vil få sms'erne i standard app'en. Hvis du slår notafikationer fra i dette, undgår du at blive mindet om, at sms'erne også ligger i denne :) | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
|
Juggernaut | Skrevet 03/02-11 12:04 | På min Samsung Galaxy S, har jeg i bunden fire ikoner. Lidt ala Iphone. Der er bl.a. opkald og sms. Kan disse skiftes ud med selvvalgte programmer? | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 03/02-11 12:15 | Det kan lade sig gøre på de fleste Android telefoner, ved at holde fingeren på ikonerne et par sekunder. Jeg ved dog ikke om det er tilfældet på Galaxy S. | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
|