Herold | Skrevet 01/10-09 20:00 | Stardocks download-shop Impulse har tilbud på The Spirit Engine 2. Jeg aner ikke om det er godt, men det er inspireret af de gamle konsol-RPG'er, så det burde nok være interessant for nogen herinde.
Impulse | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
jaes | Skrevet 01/10-09 22:11 | Det blev årets RPG 2008 på Gametunnel.com og har vist også generelt fået en del ros. |
|
|
|
|
Naiera | Skrevet 08/10-09 23:22 | Der er sgu da ikke toldrisiko ved køb hos CDON. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
|
|
Wonderboy | Skrevet 09/10-09 12:24 | Jo måske, men jeg har da aldrig betalt Told, på ting fra cdon.com, men har fra play.com. | I love monster land
|
|
dpl | Skrevet 09/10-09 12:33, rettet 09/10-09 12:35 | Erm sverige er da del af EU.
Så nul moms og skat derfra
EDIT: Eller retter, de er del af EU når det kommer til ting med handler også videre. | ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
|
|
|
|
|
Born2Play | Skrevet 10/10-09 17:51 | Angående webshops - Hvordan er Axelmusic.com?
Jeg vil nemlig have Nostalgia til DS! Og det lader igen til at EU er spil U-land. | Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
|
|
Naiera | Skrevet 10/10-09 17:53 | Axelmusic.com er rigtig god til spil, idet deres priser ofte er overraskende gode, og de er helt toldsikre. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
Jmog | Skrevet 10/10-09 19:22 | Er Axelmusic tilbage igen? Der kan man bare se.
Jeg har tilsyneladende slet ikke fulgt med. Hvad skete der med deres konkurs? |
|
Naiera | Skrevet 10/10-09 19:29 | Axelmusic.com har aldrig været væk. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
|
Herold | Skrevet 10/10-09 19:53 | Axelmusic.com kørte videre ufortrødent - det var deres butikker den var gal med. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Hyakotake | Skrevet 10/10-09 20:22 | Ja, hvis Axelmusic.com var væk, må jeg have levet i et alternativt univers med den mængde jeg har bestilt og modtaget derfra :-) |
|
Born2Play | Skrevet 10/10-09 22:46 | Hyakotake har du lavet en deal med Mephisto igen? Lever Harry Osborn? | Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
|
|
King Chaos | Skrevet 11/10-09 00:35 | Born2Play>
Lever Harry Osborn?
Indeed :) |
|
scavenger | Skrevet 12/10-09 19:24 | Gucca.dk har WET til PS3 til 299,95 + porto (29,95). Portoen er lineær, så det er det samme hvis du bestiller flere spil. Prisen hos Coolshop inkl. porto er 349,- | Nemo me impune lacessit
|
|
|
|
|
|
PalleJensen | Skrevet 13/10-09 08:36 | Core>
Jeg kunne nu godt li' det :!
Det kunne jeg nu også - ganske god underholdning... | Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
|
|
SkyblazeR | Skrevet 13/10-09 14:30, rettet 13/10-09 14:32 | Men godt nok til 300 kr? Det har sine underholdende optrin, men jeg blev ret udkørt af al den slowmo-action. Beat Down/The Warriors delte også folk op. Nu har jeg ikke prøvet Beat Down, der fik "flere tæsk" end The Warriors - men at kunne lide det ene eller andet - måske begge - kommer sikkert lidt an på "positiv indlevelse". Warriors var på visse måder irriterende at spille, men jeg var vild med den filmiske atmosfære, tilsvarende i filmen. Det er muligt nogen har det på samme måde med WET. | »In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 13/10-09 17:01 | Det var dog en masse udenomssnak der har været i tråden på det sidste! Kan vi ikke holde os til "aktuelle spiltilbud"!? | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Hyakotake | Skrevet 13/10-09 17:09 | Section 8 Xbox360 for kun £16.79 hos shopto.net!!!
Lige p.t. er der ikke flere tilbage i dette sindssyge tilbud, men måske kommer der nyt stock... hold øje.
Section 8 (X360) |
|
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 16/10-09 16:12 | Hvad mener du med "Vi ved det ikke..."?
Jeg har prøvet det en ½-1 times tid, og jeg blev med det samme sat tilbage til nostalgien i Tribes 2... dejlig, dejlig multiplayer-action med et væld af customize-muligheder - heavy troops, snigere, snipere osv. med vidt forskellige stats og våbenvalg indenfor hver klasse. |
|
King Chaos | Skrevet 16/10-09 16:56 | Jeg mener at man da kan starte med at kigge på Gamerankings eller Metacritics... og skulle den samlede anmelder-procent ligge under de 50 % er det efter alt sandsynlighed noget hø (eller et niche-produkt)... men da procenten hos Gamerankings (via linket) ligger på omkring 70, så er et 'vi ved det ikke' det tætteste vi kan komme :D |
|
Hyakotake | Skrevet 16/10-09 17:05 | 70+ er jo f.eks. godt nok til Azzkickr :-) |
|
King Chaos | Skrevet 16/10-09 17:42 | Bestemt også til mig selv, hvis det er en favorit genre ;) |
|
Xiwana | Skrevet 17/10-09 18:46 | Mirror's Edge (360) spottet - og købt - i Blockbuster til 99kr. | [inspirational quote here]
|
|
SkyblazeR | Skrevet 19/10-09 22:12, rettet 19/10-09 22:13 | Echelon VI>
Det var dog en masse udenomssnak der har været i tråden på det sidste! Kan vi ikke holde os til "aktuelle spiltilbud"!?
Sikke noget jamren. Må man nu ikke kommentere "spiltilbud" på spil, der muligvis ikke er dén pris værd, ved at perspektivere tingene bare en lille smule... ? :/ | »In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 19/10-09 23:03, rettet 19/10-09 23:06 | Jeg jamre nu ikke, men jeg er da ked af det, hvis du føler dig truffet - mit indlæg var ikke specielt tilegnet dit ovenstående.
Årsagen var såmænd bare at rigtigt mange indlæg handlede om alt andet end spiltilbud, det forsøger jeg selvfølgelig at påvirke, da jeg helst ser at tråden hovedsagligt indeholder disse. Mere er der vist ikke at sige om det.
Og se, nu gør jeg det også selv... | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
SkyblazeR | Skrevet 19/10-09 23:17 | Don't sweat it - eller hvad man siger - men din kommentar fulgte lige i kølvandet på "debatten" > om WET var 300 kr værd ... :)
Men moderatorerne ved jo som regel, hvornår de bør springe ind, hvis "vi andre" går (lidt for meget) i selvsving (det her indlæg, ikke medregnet, I hope ;)). | »In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
|
|
Core | Skrevet 21/10-09 21:32, rettet 21/10-09 21:33 | Mad World til Wii koster 149,95 i Blockbusters Outlet-kasser.
MS-spillene (Halo Wars C.E. Banjo-Kazooie, Lips, Scene It) i Kvickly koster nu alle sammen 149,95 i alle Kvickly-butikker.
Chrono Trigger (NDS) har jeg fundet i en Fona til 200.
Army Of Two, Scene It, Frontlines og Soul Calibur 4 (Alle til Xbox 360) koster kun 100 i Fona. | Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
|
|
|
|
|
badedyr | Skrevet 26/10-09 21:16 | Animal Crossing: Let's Go to the City
Set i FONA på strøget til 149,-
Der var et hav af dem... Det er udgaven uden Wii Speak. |
|
silverstar | Skrevet 29/10-09 17:35 | Jeg har lige været i GameStop og fik afvist et par PS3 spil i bytteordningen, fordi de ikke var mærket med PEGI (www.pegi.info). Spillene var engelske hvilket de førhen har modtaget uden problemer, men ekspedienten sagde at de for et par dage siden havde fået besked om at kun PEGI-mærkede spil kan modtages når man vil bytte spil i 2-for-1 + 1 kr preorders.
Er der nogle der kan be/afkræfte at det er officiel politik og hvornår det evt er trådt i kraft?
Jeg ved godt at de ikke tager mod amerikanske spil, men jeg har aldrig før fået afvist engelske spil. | "Listen to them. Children of the night. What music they make."
|
|
enfen | Skrevet 29/10-09 18:40 | Nu kender jeg ikke til de nye regler. Men jeg kan berette, at jeg på et tidspunkt fik godkendt et ntsc spil, fordi det var regionsfrit. | What is the Matrix?
|
|
Fox McCloud | Skrevet 29/10-09 18:58 | Det lader til at være officiel politik. Jeg fik også afvist et engelsk spil i dag. | (...)
|
|