slk486 | Skrevet 05/11-13 14:51 | Så hopper jeg gerne med fra Ringsted :) | j/k
|
|
Darkbeat | Skrevet 05/11-13 14:56, rettet 05/11-13 14:56 | I kan sagtens køre med mig, med mindre I vil derover om Fredagen |
|
slk486 | Skrevet 05/11-13 14:57, rettet 05/11-13 14:57 | Lyder godt - fint nok om lørdagen for mit vedkommende. | j/k
|
|
Sumez | Skrevet 05/11-13 15:00 | Ville være ærgerligt ikke at få fredag med, men hvis det ikke kan være anderledes :\ | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Hanky | Skrevet 07/11-13 15:13 | Darkbeat>
Jo, men så bliver det nok Lørdagen jeg kommer forbi i den weekend :)
Så det hedder lørdag-søndag uanset hvilken weekend det bliver - eller har jeg misforstået noget :O
Jeg er klar på at rykke datoen for at få det til at passe bedst muligt, så hvis weekenden efter betyder i kan være her fra fredag, synes jeg vi skal gøre det?
Jeg skal bare til at have lagt en dato fast, for ellers bliver det for sent :P | Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
|
|
Sumez | Skrevet 07/11-13 15:26 | Som jeg forstår det, kan Bo godt køre over om fredagen weekenden efter? :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Darkbeat | Skrevet 07/11-13 18:16 | Ja, det er jo faktisk egentlig kun lørdag jeg kan komme over begge weekender.
Jeg vil gerne kigge på om det kan lade sig gøre at bytte den aftenvagt jeg har den 6/12, men vi har julefrokost på arbejdet den dag, så de fleste af mine kollegaer er ikke til at hugge og stikke i. |
|
Hanky | Skrevet 13/11-13 02:38, rettet 13/11-13 15:05 | Jeg vælger hårdt og kontant at sætte datoen til:
Fredag d.6/12 - til Søndag d.8/12 (så efterkommer jeg også det ønske nogle folk har, om lidt alene-tid med PS4 på release)
De folk der i Doodlen har givet udtryk for at kunne den dato, skriver jeg på listen over tilmeldte på forsiden i første post - kan I ikke alligevel, må I lige give lyd. Er der ligeledes andre der ønsker at dukke op, må det også gerne skrives herinde ;)
Alt andet info, har jeg skrevet på første side:
Gå til forsiden | Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
|
|
Darkbeat | Skrevet 13/11-13 04:07 | Count #Swagula! Glæder mig til det. Kommer over om lørdagen indtil videre. |
|
Sumez | Skrevet 13/11-13 08:02, rettet 13/11-13 08:05 | Må lige undersøge hvad en Orange-billet koster, ellers kan Darkbeats arbejdsgiver måske "overbevises" til at lade ham køre om fredagen. ;)
edit: Cripes! Det bliver over 800,- med DSB, og ingen Orange-billetter tilgængelige. Håber jeg kan komme med Darkbeat om lørdagen så :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Juggernaut | Skrevet 13/11-13 09:30 | Jeg overvejer stadigvæk og kan sikkert først give svar når tiden nærmer sig. Så må jeg tage hvad der er tilbage eller undvære at deltage. | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
Darkbeat | Skrevet 13/11-13 12:22, rettet 13/11-13 12:38 | @Sumez Ja selvfølgelig :)
*Edit* Ellers er der også sådan noget som gomore, hvis det skulle gå helt galt for mig. https://gomore.dk |
|
vyssen | Skrevet 13/11-13 13:16, rettet 13/11-13 13:17 | Det der "alt andet info" kan jeg ikke lige få øje på? Er det bare mig? Det er bare den der "Se resten af indlægget" tekst, som får mig til at antage der er sket en fejl. |
|
Sumez | Skrevet 13/11-13 13:51 | Du kan læse det hvis du går til første side, ved ikke hvad der er sket med linket. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Camous | Skrevet 13/11-13 15:11 | Jeg er med. |
|
FancyPants | Skrevet 13/11-13 20:03 | Sumez>
Cripes! Det bliver over 800,- med DSB, og ingen Orange-billetter tilgængelige. Håber jeg kan komme med Darkbeat om lørdagen så :)
Hvis du ikke er voldsom bus hader, og gerne vil nå afsted fredag. Kan turen også klares på ~4 timer, for 99-180 kroner hos Rødbillet.
Jeg ved ikke hvor stoppestedet i Aarhus præcist befinder sig, ift at komme videre til Hadsten, men worst case kunne jeg nok også godt køre en lille omvej og samle dig op ved banegården i Herning, inden jeg sætter kurs mod Hanky - Selvom det betyder at du så skal rumle på vejen i en times tid mere end hvis du kørte Kbh - Århus :P
tellibdøR | PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
|
|
|
slk486 | Skrevet 25/11-13 20:56 | Ser ud til jeg også har mulighed for at komme 6-7 alligevel. Koordinerer med Darkbeat, vil jeg tro. | j/k
|
|
|
Sumez | Skrevet 25/11-13 21:09, rettet 25/11-13 21:12 | FancyPants>
Hvis du ikke er voldsom bus hader, og gerne vil nå afsted fredag. Kan turen også klares på ~4 timer, for 99-180 kroner hos Rødbillet.
Jeg ved ikke hvor stoppestedet i Aarhus præcist befinder sig, ift at komme videre til Hadsten, men worst case kunne jeg nok også godt køre en lille omvej og samle dig op ved banegården i Herning, inden jeg sætter kurs mod Hanky - Selvom det betyder at du så skal rumle på vejen i en times tid mere end hvis du kørte Kbh - Århus :P
Så ville jeg være i Herning 20:50, går næsten ud fra at det er for sent for dig? Ellers er jeg meget frisk på dit tilbud!
Hvad koster det at køre fra Århus til Hadsten? Har vist et 2-zoners klippekort til århus-området gemt et sted, med lidt klip tilbage, hvis det er noget der kan bruges.
edit: Det ku' rejseplanen vist svare på. Kun 3 zoner med et klippekort fra "Midttrafik", kan det passe? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
vyssen | Skrevet 25/11-13 22:52 | Det lyder sandsynligt. |
|
FancyPants | Skrevet 26/11-13 00:34 | @Sumez
Det bliver måske lidt sent med 20.50 - Især hvis bussen også næsten kan være i Århus omkring det tidspunkt.
Sidste år ankom jeg til Hadsten klokken lurt, fordi jeg dels først begyndte at pakke da jeg kom hjem om fredagen, og dels fordi jeg på en eller anden måde havde fået sat min GPS til at undgå store veje - Så jeg kom ud på alle de små snoede veje, vel og mærket i en skøn snestorm.... Så i år vil jeg gerne prøve at ankomme før 21-22 tiden :P
Jeg regner dog heller ikke med at vælte helt i øltønden først på aftenen, så evt. opsamling i Århus/Hadsten kan nok også klares :) | PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
|
|
Sumez | Skrevet 26/11-13 08:00 | Jeg satser på at være i Århus 20:50 også, hvis jeg køber sådan en Rødfætter. Så tror jeg at jeg finder et tog derfra, medmindre nogen alligevel er i området med en bil.
Søndag håber jeg at Darkbeat har plads i sin bil på vej hjem :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
spectre | Skrevet 26/11-13 18:48 | Hanky, hvornår går det løs fredag? | Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
|
|
|
Hanky | Skrevet 26/11-13 22:01, rettet 26/11-13 22:03 | Hvis nogen tager en PS4 med, så kan vi sagtens sætte et Playroom stream op :D
1up>
Hanky, hvornår går det løs fredag?
Fra engang sidst på eftermiddagen (16-17 tiden) kan folk bare komme dumpende. Husk dog at det ikke er nu på fredag :P
Sumez>
edit: Det ku' rejseplanen vist svare på. Kun 3 zoner med et klippekort fra "Midttrafik", kan det passe?
Jeg mener altså der er 6 zoner fra Århus midtby til Hadsten - hæng mig dog ikke op det. | Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
|
|
Alf81 | Skrevet 28/11-13 17:21 | Nooo!!! Jeg kan ikke komme alligevel. Skal til noget julefrokost i KBH, fredag. Regner ikke med at jeg kan orke togturen hjem, dagen efter, så ja... Men I andre må ha' en fest! | Ting om dét og pis.
|
|
Konsolkongen | Skrevet 28/11-13 17:32 | Kører Bo ikke om lørdagen? Ikke fordi jeg vil lave aftaler på hans vegne, men måske det kunne lade sig gøre at køre med der :)
Jeg kommer ikke, men har fulgt med i tråden. Håber jeg kan komme næste gang :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
slk486 | Skrevet 28/11-13 20:55 | Jeg regner også med at tage turen med Bo lørdag. | j/k
|
|
Darkbeat | Skrevet 28/11-13 21:02 | Jamen, jeg har snakket med Charter og jeg regner med at tage ham og Lars med fra København og hente slk på vejen :) |
|
|
|
slk486 | Skrevet 28/11-13 21:26 | Lyder top nice. Så må vi finde plads til Sumez på hjemvejen - der er vel en midterplads? :) | j/k
|
|
|
|
|
Alf81 | Skrevet 28/11-13 23:24 | Det er super optur jo'!
Lars er La0s :) | Ting om dét og pis.
|
|
|
FancyPants | Skrevet 02/12-13 23:03 | Jeg regner med at slæbe et PS3 pad med, så der i det mindste er to... Og så mit Q4RAF stick, som både virker på 360 og PS3 (har dog ikke testet det på min PS3 endnu :P)
Det bliver måske lidt overkill at slæbe to sticks med, hvis jeg også skulle pakke mit TE. | PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
|
|
Camous | Skrevet 03/12-13 12:02 | Er der nogen requests angående retro systemer eller spil som jeg skal tage med?
Og Bean Machine, skulle vi følges ad eller hvad? |
|
spectre | Skrevet 03/12-13 12:22 | jeg tager et 360 stick med og et par 360 shmups/fighters som du ikke allerede har. Regner med at dukke op fredag ved 17 tiden | Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
|
|
|
slk486 | Skrevet 03/12-13 14:01 | Kan også snuppe mit PS360 stick med.
@Sumez: Hvad var det nu jeg skulle have med, du ville se? | j/k
|
|
spectre | Skrevet 03/12-13 14:14 | Er der nogen der har en consolized MVS til noget Windjammers action? | Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
|
|
Sumez | Skrevet 03/12-13 15:01 | slk486>
@Sumez: Hvad var det nu jeg skulle have med, du ville se?
Det kan jeg ikke huske :! Hvad har du? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
slk486 | Skrevet 03/12-13 15:11 | Kan det passe det var R2: Rendering Ranger? Synes det var noget fra Timewalk. | j/k
|
|
Sumez | Skrevet 03/12-13 15:59 | Nej R2 har jeg spillet masser af, det har nok været Neros :)
Måske Shooting Love? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|