Keen | Skrevet 10/07-03 20:21, rettet 10/07-03 20:22 | Jeg har forsøgt at slette noget på min ønskeliste (under Samler) jeg når jeg trykker på slet-knappen og så opdaterer siden men spillet er der stadig hvorfor??? |
|
Square | Skrevet 10/07-03 20:24 | Jeg har også problemer med at slette ting på min ønskeliste... der sker det samme som hos KK | It's only a state of mind.
|
|
Keen | Skrevet 10/07-03 20:47 | er der en forklaring at hente hos nogen moderatorer??? |
|
|
|
|
Keen | Skrevet 11/07-03 01:27 | og det virker! |
|
King Chaos | Skrevet 11/07-03 14:44 | ...men nu da vi er ved rettelser: Jeg kunne godt tænke mig at man inde på den enkelte Samlers oversigt kunne se hvor mange ting de har til salg/bytte. Det er lidt træls (som I siger derovre)at klikke sig ind, for så bare at opdage at personen ikke havde noget til salg... gi'r det mening? |
|
|
Sumez | Skrevet 11/07-03 15:38, rettet 11/07-03 15:39 | Jeg tror han mener på oversigten over samlere. Eller hvad?
EDIT: Oh, nu kan jeg se det. Han savner et tal i parantes efter "Sælges/Byttes". Godt nok står der hvor mange enheder af hver type der sælges, men det er da ikke en helt skidt idé. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
King Chaos | Skrevet 11/07-03 16:11 | Hmmm...nej, altså hvis man går ind under den enkelte samler.
Mellem "Nyeste Tilføjelser" og "Komplet Samling" har vi "Til Salg/Bytte". Der kunne det være rart at se (i parentes) hvor mange spil der var til salg/bytte. Så klikker man ikke forgæves hvis tallet er nul. Under "Ønskeliste" kan man sjovt nok se hvor mange spil der "ønskes" :) |
|
|
King Chaos | Skrevet 11/07-03 21:07 | Det sgu da fordi jeg er totalt blind... geez...undskyld, ulejligheden... og lad det være en lektie: når man kommer op i min alder bliver synet åbenbart svækket... |
|