|
King Chaos | Skrevet 12/08-10 23:21 | Så hellere det end Aragorns Quest? :P |
|
|
Hyakotake | Skrevet 13/08-10 21:50 | Du tager elveren, så tager jeg mennesket... hvem er klar på dværgen? :-) |
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 29/10-11 01:42 | Jeg er også klar... men jeg går ud fra det bliver når det er faldet en tand i pris. Det ligner ikke et fuldprisspil (også set i lyset af den bunke af andre titler, der udkommer). |
|
|
DeluxScan | Skrevet 22/10-12 15:48 | Min kæreste og jeg elskede dette spil, da vi havde en 360. Det ser ikke ud til, at det findes på PS3? | Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
|
|
|
millennium | Skrevet 22/10-12 22:40 | Jeg har spillet War In The North for en stund på PS3. ... det var good but not great. Ret sjovt at besøge universet, men når andre ligende spil er meget bedre, bliver det svært at holde engagementet ved lige. | The medium is the message.
|
|
DeluxScan | Skrevet 23/10-12 08:16 | Hvilke spil er det? Jeg er ved at finde samtlige split screen co-op spil på PS3, og der faktisk ikke så mange... Hunted Devils Forge er mit seneste indkøb... Håber det er tilnærmelsesvist lige så godt som LOTR. | Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
|
|
|