X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Neo Geo AES RGB: Sandheden

Svar
NaieraNaieraSkrevet 09/07-03 11:52 
Så er man glad for, at man ikke gik i gang med at spare sammen til AES, for så at ende med en ny "crap RGB" AES...

Kimmer, hvad er din maskines serienummer?

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
Le RoofLe RoofSkrevet 09/07-03 12:07 
What!?!....skal vist lige ha' tjekket min Neo Geo, når jeg kommer hjem til Herlev igen :-/
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Star SoldierStar SoldierSkrevet 09/07-03 12:28 
Jeg checkede min AES for nogle dage siden (da jeg så siden), kunne ikke finde hoved eller hale i de skemaer der var (de er så rettet nu kan jeg se), jeg har en skod model, men heldigvis har jeg access til en af de første modeller (omkring ser. 3000-4000), jeg forstår heller ikke om det er den Amerikanske model han snakker om eller hvad? (jeg regner da med at de første xxx antal udkom i japan først??).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Le RoofLe RoofSkrevet 05/09-03 16:01, rettet 05/09-03 16:02 
Weeeee, jeg var så åbenbart en af de heldige, eftersom min Neo Geo har serial nr. 049617 :D

EDIT: Det var vist lidt sent at jeg fik kigget efter, men bedre sent end aldrig.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 08/01-04 16:28 
067102

Muahahaha!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig