Som en moderat stor fan pinball genren (Her taler jeg om dem der kan spilles på pc/konsol), tænkte jeg på at oprette pinball-tråden, hvor ligesindede kan dele erfaringer og anbefalinger til pinball spil. (Også gerne klassikere).
Et par af mine nævneværdige titler:
Pinball Fantasies: Daværende sjovt Amiga spil, som også kan købes som PS mini. Det er især sjovt at spille p... Se hele indlægget
Som en moderat stor fan pinball genren (Her taler jeg om dem der kan spilles på pc/konsol), tænkte jeg på at oprette pinball-tråden, hvor ligesindede kan dele erfaringer og anbefalinger til pinball spil. (Også gerne klassikere).
Et par af mine nævneværdige titler:
Pinball Fantasies: Daværende sjovt Amiga spil, som også kan købes som PS mini. Det er især sjovt at spille på PSP, fordi man kan vende skærmen på højkant. - Dog rimeligt overfladisk, men har den gode nostalgiske værdi.
Crystal Caliburn: Et ældre Mac spil, som jeg brugte ufattelig mange timer på. Især fysikken var super.
Big Race USA: Spillede jeg på PS2 - mange, mange timer. Jeg fik virkelig meget ud af spillets regler, og elskede hele opbygningen med at man i baggrundenshistorien kører fra by til by.
Metroid Prime Pinball: Super fed idé, men pga. banernes lidt manglende dybde, savnede jeg i det mindste nogle flere levels. Alligevel godt.
The acient beckon: Kan købes i DSWare. - OK pinball, men ikke super imponerende. Jeg har lidt svært ved at fange gameplayet og historiens betydning, som er noget fragmenteret. Mange lamper og lysende dimser er mig stadig en gåde.
|