|
Hyakotake | Skrevet 17/07-10 00:05 | Damn! Ikke lige hvad man forventer af "Tomb Raider"-franchiset... det eneste jeg kender i samme stil er de der Marvel Ultimate Alliance og lignende. Blandet med lidt Diablo weapon upgrade grinding. Hmmmm, ikke sikker på om det er noget for mig :) |
|
kingsize | Skrevet 17/07-10 00:43 | Jeg synes det ser fedt ud.
Har længe savnet noget i stil med Alien Breed, at der så er lidt rpg ind over er kun godt, hvis det altså er ordenligt lavet. | Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
|
|
neros | Skrevet 17/07-10 02:34 | Det har da INTET med Alien Breed at gøre? | Bashful Neophyte
|
|
Hyakotake | Skrevet 17/07-10 03:46 | Jeg tror der menes måden man bevæger sig på. At man strafer rundt med sin figur med venstre stick, mens højre stick styrer skyderetning. |
|
kingsize | Skrevet 17/07-10 03:51, rettet 17/07-10 03:54 | Kan godt være det var en dårlig sammenligning.
Hvad jeg mente var bare at det er længe siden jeg har spillet en god top-down shooter, hvilket er hvad jeg synes det ligner mest.
edit: Hyakotake - lige nøjagtigt. | Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
|
|
neros | Skrevet 17/07-10 10:00, rettet 17/07-10 10:00 | Så tænker i måske på det nye Alien Breed som jeg egentlig mener ikke har noget med originalerne at gøre. Men ja jeg er også ret vild med top-down shootere i bedste commando style, men der er langt imellem de gode af slagsen nu til dags ;-) | Bashful Neophyte
|
|
|
|
enfen | Skrevet 24/08-10 14:54 | Så et review af det - tror det var Gametrailers - og jeg var desværre ikke imponeret. | What is the Matrix?
|
|
|
|
Sumez | Skrevet 26/08-10 10:15 | Måske det bliver bedre senere, men jeg kan slet ikke se hvad der gør spillet interessant ud fra det jeg har spillet? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|