Jmog | Skrevet 27/04-16 01:40 | Whoa, det er tilgængeligt i EU? Lækkert! Fremragende pris for de spil. Streetfighter, Shantae og Rythm Thief gør det til en total no brainer for mig. |
|
Jmog | Skrevet 27/04-16 20:43 | Jeg kommer kun til at spille Shantae på min 3DS. Første der beder om det her i tråden får min Shantae kode til Wii U. |
|
KTC | Skrevet 27/04-16 21:54 | Ja tak :) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Jmog | Skrevet 28/04-16 08:21 | PM sendt. |
|
Jmog | Skrevet 05/05-16 01:42, rettet 05/05-16 01:42 |
Flere spil er føjet til "betal mere end gennemsnittet":
Nano Assault EX (3DS)
Runbow (Wii U)
Swords & Soldiers 2 (Wii U) |
|
|
|
|
|
Wikzo | Skrevet 25/05-16 14:19 | Grow Home er en lille Ubisoft-indie-darling, som folk burde prøve. Kanon game feel :) |
|
Darkbeat | Skrevet 25/05-16 16:55 | Det samme kan siges om Call of Juarez Gunslinger. Ikke en fortsættelse til de halv-lunkne Call of Juarez spil, men en rigtig fed lille cowboy arcade FPS. |
|
|
|
Bede-x | Skrevet 07/06-16 20:23, rettet 07/06-16 20:25 | Nyeste bundle:
http://humblebundle.com
1001 Spikes er proppet med godt unfair design, som er en fornøjelse at opleve. Snakebird er også vellavet, men sværhedsgraden er langt over mere populære puzzle games som fx Portal, The Talos Principle og The Witness. Hvor de uden problemer kan gennemføres uden guide, er det nok tvivlsomt om det samme vil være tilfældet for Snakebird. Ville anbefale $1 tier for de to spil. | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
|
|
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 19/07-16 21:37 | Jeg synes det ser ret kedeligt ud, men jeg havde regnet med at det kom bedre fra start, da det jo er udviklerne bag Borderlands. Overwatch har nok også en del af skylden :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
slk486 | Skrevet 19/07-16 21:45 | Tænkte også det samme: De KAN bare ikke sælge det skidt :) | j/k
|
|
|
|
Sumez | Skrevet 17/08-16 09:51 | Der er færre og færre af de titler de har hørt om. Lovers in a Dangerous Spacetime har jeg dog set før, og det ser virkelig fedt og originalt ud! Kræver desværre at man har nogen at spille med. :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Bede-x | Skrevet 17/08-16 14:33 | Jeg ville betegne dem alle som ret kendte titler med en del presseomtale og seksciffrede salgstal, med Lovers som måske eneste undtagelse (ville dog gætte på at det lå over 100k på tværs af platformene), men der kommer jo uhyggeligt mange spil i dag, så selv os herinde ikke kan kende alt eller bare det meste. | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
|
Jmog | Skrevet 24/08-16 01:06 | Fremragende pris men utroligt nok er der ikke noget der hiver i mig. |
|
|
|
Jmog | Skrevet 30/10-16 00:19 | Haps!
Rigtig fin bundle. Day of The Tentacle alene koster 15€ på Steam. Det er næsten det dobbelte af hvad hele bundlen koster. Og fuld controller support - perfekt. |
|
Jmog | Skrevet 30/10-16 00:36 | Den der VIP ticket i 9$ tieret giver forresten 20% rabat på iam8bits store. Så hvis man alligevel skal have en vinyl eller en af de andre dyrere ting derfra, så er denne bundle stort set gratis. |
|
FancyPants | Skrevet 30/10-16 05:56 | Nogen der ved om Grim Fandango gives som en seperat Steam key, eller om det er én samlet for hele bundle?
Har det nemlig i forvejen, så det ville være fornemt at kunne forære til en ven der mangler spillet (og mangler pengene til at købe bundle til røverpris) | PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
|
|
|
|
|
jaes | Skrevet 21/12-16 21:03 | Humble Sierra Bundle:
- Som sædvanlig giver en tier adgang til alle spil i den foregående tier.
Tier 1: $1+
Space Quest Collection
Phantasmagoria 1 and 2
Police Quest Collection
Shiftlings
Tier 2: Gennemsnittet eller over (p.t. ca. $10)
Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura
TimeShift
Quest for Glory Collection
Gabriel Knight 1-3
Tier 3: $15+
Caesar 3 and 4
Geometry Wars 3: Dimensions Evolved
King's Quest Classic Collection
Velocity 2X
Tier 4: $20+
King's Quest: The Complete Collection (den nye KQ-serie)
https://www.humblebundle.com/sierra-bundle-strikes-again |
|
Xiwana | Skrevet 30/01-17 22:34, rettet 30/01-17 22:35 | Det første X-Com-spil fra 1994 (X-Com UFO Defense AKA X-Com Enemy Unknown) er gratis på humble bundle i disse dage.
X-Com koster gratis hos humblebundle.com | [inspirational quote here]
|
|
|
jaes | Skrevet 01/03-17 20:32, rettet 01/03-17 20:34 | Humble Civilization Bundle:
Civ 3 Complete + Civ 4 Complete for $1+
Ovenstående + Civ 5 med dlc + rabatkode til Civ 6 for $8.93+
Alt det forrige + Civilization: Beyond Earth med dlc for $15+
https://www.humblebundle.com/civilization-bundle |
|
KTC | Skrevet 07/04-17 17:35 | Der er THQ Nordic PlayStation lige nu, hvor man kan få The Book of Unwritten Tales 2, Red Faction, Super Dungeon Bros, Deponia, ArcaniA: The Complete Tale for $1.
Battle Worlds: Kronos, Destroy All Humans!, Legend of Kay Anniversary, Destroy All Humans! 2 for average (omkring $12 lige nu)
MX vs. ATV Supercross, Darksiders, Darksiders II, MX vs. ATV Supercross Encore, Darksiders II Deathinitive Edition, Darksiders Warmastered for $15.
Der er dog den lille hage, at man skal være amerikaner, men siden jeg alligevel har en US PSN konto, som jeg ellers ikke bruger til noget, tænkte jeg at det var værd at prøve.
Det virker fint, og min PS4 står nu og henter billige spil :)
Humble THQ Nordic PlayStation Bundle | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
slk486 | Skrevet 08/04-17 00:45 | Tanks for heads up! :) | j/k
|
|
|
Bede-x | Skrevet 19/07-17 08:33 | Der er kommet et Telltale bundle:
$1 tier
Sam and Max Seasons 1 and 2
Puzzle Agent 1 and 2
Bone eps 1 and 2
Hector Badge of Carnage
Telltale Texas Hold 'Em
Poker Night at the Inventory
The Walking Dead Season 1
BTA tier
The Walking Dead - Michonne
Tales From the Borderlands
The Walking Dead Season 2
Game of Thrones
50% off The Walking Dead: A New Frontier
More to come
$15 tier
Batman: The Telltale Series
Minecraft: Story Mode + Adventure Pass
https://www.humblebundle.com/telltale-bundle-2017 | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
Bede-x | Skrevet 25/07-17 20:14 | Saint's Row bundle som også inkluderer andre titler:
Pay $1 or more!
Risen 3: Titan Lords Complete Edition
Deadlight: Director's Cut
Homefront
Saints Row 2
Beat The Average ($3.90 lige nu)
Saints Row: The Third
Saints Row: Gat Out of Hell
Mighty No. 9
Killer is Dead - Nightmare Edition
Flere spil på vej.
Pay $15
Homefront®: The Revolution Standard Edition
Saints Row IV: Game of the Century Edition
Saints Row: The Third - The Full Package
Saint's Row: Gat Out of Hell - Devil's Workshop Pack
https://www.humblebundle.com/saints-row-bundle
En dollar vist lige omtrent hvad jeg vil give for Risen 3 + det løse :) | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
|
|
|
|
|
|