Syrefox | Skrevet 02/01-10 21:01 | Vil meget gerne hvis nogen kunne anbefale en god trådløs router.
Vi har i hjemmet en Xbox 360 som står lige ved siden af routeren, så den anbefalede router må gerne kunne tage kabel også.
Derudover har vi 3 bærbare computere og 1 Wii.
Det er sjældent vi har gang i det hele på en gang, som regel kun 2 computere og xboxen.
Men hvilken router skal man have? Har netgear nu og det er noget crap
HJÆLP.................. |
|
Keen | Skrevet 02/01-10 21:31, rettet 03/01-10 02:54 | linksys plejer at virke fint, jeg har ihvertfald ikke haft problemer
Edit: jeg skal lære at holde min kæft indtil jeg er sikker på hvad det er jeg har i skabet... det var en D-Link jeg har :P |
|
NuckingBigFuts | Skrevet 03/01-10 02:24 | Belkin laver os ret gode routere. min kører upåklageligt. 24/7 med 3 bærbar tilsluttet, en iphone og PS3 | Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 03/01-10 13:43 | Jeg kan hvertfald anbefale linksys :)
Har kørt med en WRT54G de sidste par år, og har aldrig oplevet nogen problemer med hverken bærbare enheder (mac/PC), håndholdte spillekonsoller og almindelige konsoller, streaming af video til sidstnævnte, eller kabeltilsluttede enheder. | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Beano | Skrevet 03/01-10 14:16 | Også Linksys her - godt feature-set og er meget stabil.
Har dog aldrig fået min WRT160N til at virke med min Wii. |
|