|
|
Herold | Skrevet 10/05-09 12:26 | Konami har annonceret Contra Rebirth til Wiiware.
Weeeeeee! | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
|
Sonic | Skrevet 13/05-09 09:02 | Yes! Har købt det til min iPhone, det er super :) | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
Beano | Skrevet 13/05-09 09:33 | ok, et snart 2 år gammelt spil - vidste jeg ikke ;)
Men ser faktisk ret sjovt ud og fik gode anmeldelser. |
|
|
Beano | Skrevet 15/05-09 20:00 | Wolfenstein 3D på vej til XBLA
Kilde |
|
|
|
Fox McCloud | Skrevet 17/05-09 14:30 | Awesome.
Let's muscle! | (...)
|
|
FourD | Skrevet 17/05-09 15:23 | Hahahaaha det ser genialt ud.. Gad vide om der et multiplayer mode? :D
Og hvad der er endnu mere morsomt, er at læse comments på videoen, som veksler mellem "omfg dis is teh gayezt shit eVA!!!" og "GAME OF THE YEAR PEOPLE!!". | Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
|
|
solid snake | Skrevet 17/05-09 15:35 | Gad vide om det overhovdet bliver muligt at downloade til en dansk Wii.. Det ser eller meget spøjst ud.. Lige noget for mig :-D | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
|
jaes | Skrevet 20/05-09 18:04 | Tyder på at The Secret of Monkey Island er på vej til XBLA. Bliver interessant hvad Special Edition dækker over. Måske voice acting. Jeg kan ikke forestille mig, at de omtegner grafikken, men måske... Kan også være de har gemt de originale tegninger og genbruger dem, så de kan pumpe opløsningen op.
http://www.adventuregamers.com/newsitem.php?id=1893 |
|
dRxL | Skrevet 20/05-09 18:09 | jaes>Kan også være de har gemt de originale tegninger og genbruger dem, så de kan pumpe opløsningen op.
Sådan som jeg husker grafikken i MI så er den tegnet ved meget nøjagtig placering af pixels på en computer. Ikke scannet ind.
Voiceacting er IMO en langt mere realistisk tilføjelse, da det er noget der lægges oveni, ikke noget der skal laves om. | SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
|
|
Sumez | Skrevet 22/05-09 08:20, rettet 22/05-09 08:20 | jaes>
Måske voice acting.
Jeg plejede skørt nok at snakke med ham der lægger stemme til Guybrush, så det burde være ret nemt at få be/afkræftet, kan lige prøve at forhøre mig efter arbejde i dag. :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Beano | Skrevet 02/06-09 14:50 | TMNT: Turtles In Time Re-Shelled til PSN og XBLA.
Screens |
|
Sumez | Skrevet 04/06-09 11:20 | Nice! Burde de egentlig ikke bare tage begge Turtles arcadespil, og proppe dem sammen til ét spil? :\ | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
neros | Skrevet 11/07-09 11:54 | Det ser godt ud :-) | Bashful Neophyte
|
|
GrillBillerDK | Skrevet 14/07-09 23:09 | Efter en video fra xbox video marketplace UK/DK
så skulle Alien Breed være på vej.... meget mere kunne de dog ikke lige sige... | At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
|
|
|
Herold | Skrevet 15/07-09 09:07 | Se dét bliver lækkert! | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
PalleJensen | Skrevet 15/07-09 17:09 | Invincible Tiger: The Legend of Han Tao kommer til XBLA/PSN til august til 1200 credits/15 dollars... | Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
|
|
|
|
KTC | Skrevet 20/07-09 18:36 | Der ser faktisk sjovt ud, og fik mig til at tænke på en gammel stribe animationsfilm, som blev sendt i TV igennem min barndom. Problemet var bare, at jeg ikke anede hvad den hed, så jeg gav mig til at google buzzwords, og så fandt jeg den endelig: "La Linea"
Mange vil sikkert nikke genkendende til ham her:
La Linea | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
PalleJensen | Skrevet 21/07-09 22:28 | South Park Let's Go Tower Defense Play! kommer til XBLA d. 7. oktober... | Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
|
|
Beano | Skrevet 21/07-09 22:35 | Lyder som en spøjs kombination :) |
|
PalleJensen | Skrevet 22/07-09 20:44 | Bubble Bobble Neo kommer på XBLA d. 5 august til 800 credits. | Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
|
|
|
Sumez | Skrevet 23/07-09 09:37 | PalleJensen>
Bubble Bobble Neo kommer på XBLA d. 5 august til 800 credits.
Nogen der ved hvad det er? Et nyt spil? Endnu en remake? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Sumez | Skrevet 23/07-09 10:17 | Må kunne klassificeres som remake, når man kan spille fire sammen.
Ved ikke hvad jeg skal synes om den nye grafik. Den fungerer ok på de fleste billeder, men bossen er godt nok grim. Heldigvis er han den eneste boss i spillet. :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Beano | Skrevet 23/07-09 11:25 | Sumez>
Må kunne klassificeres som remake, når man kan spille fire sammen.
Ja det har du ret i. Den detajle havde jeg lige misset... nice :) |
|
Beano | Skrevet 23/07-09 14:27 | Næste spil fra The Behemoth (Alien Hominid og Castle Crashers) fremvist. Ingen titel eller platform(e) annonceret endnu, men 360 er nok et sikkert bud :)
Castle Crashers er forøvrigt på vej til PSN.
"Meet The New Game From The Castle Crashers Guys" |
|
Beano | Skrevet 24/07-09 19:14 | Popcap's Plants vs. Zombies på vej til XBLA.
Bliver interessant at se hvordan den rettes til controller styring. Har gennemførst PC udgaven - et utroligt sjovt og hyggeligt spil :D
"PopCap confirms Plants vs Zombies vs XBLA" |
|
Herold | Skrevet 24/07-09 19:25 | Det her er første gang jeg har glædet mig til et spil på PSN!
Fat Princess - et isometrisk, Capture-the-fat-chick-spil for op til 32 spillere!
Rygtet siger at det udkommer den 31. july - og det er jo snart!
The Cake is not a lie! | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Beano | Skrevet 24/07-09 20:30 | Den dato tror jeg ikke på - den blev vist udsat lidt :!
Jeg har spillet betaen og det er ret lovende :D |
|
|
|
Herold | Skrevet 27/07-09 22:31 | En dag fra eller til. Man kan fandeme ikke regne med de fede køer længere >_< | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
jaes | Skrevet 27/07-09 23:06, rettet 27/07-09 23:14 | Herold>
En dag fra eller til. Man kan fandeme ikke regne med de fede køer længere >_<
Det lyder som optakten til en fed side-scroller :)
Grundmekanikken er, at man rider rundt på fede prinsesse-køer og stanger/støder mad (kager giver flest points, rosenkål færrest). Eller måske spiller man bare selve koen. Det gælder så om at få mest mad med til slutningen af banen.
Man kan vælge at sluge noget af maden inden banen slutter, for at kunne have mere med (køer har fire maver, så spillet fortæller, at maden kan transporteres uden at blive for ulækker). Men så er man federe og kan bevæge sig langsommere. Risk-award-gameplay etc.
Man kan samle power-ups som store sække til maden, horn så man kan stange/støde længere og hurtigere (horn i plastik er dårligst, metal er bedst) og magiske princessekroner som øger fart, styrke osv.
På XBLA i 2010? Hvis jeg nu lover at spise færre giftige svampe fra nu af? :) |
|
|