Darkbeat | Skrevet 02/04-09 16:12 | Er der nogen andre der har spillet dette spil?
Det er så absolut anbefalelsesværdigt.
Du bliver teleporteret tilbage til 80'erne og skal spille forskellige klassiske spil (eller rettere variationer deraf) og opnå bestemte mål.
http://www.gametrailers.com/player/43796.html
Spillet er baseret på det Japanske show GameCenter CX som en saleryman der sidder og spiller forskellige gamle spil. Det er startet som et relativt lille program men er blevet rigtig, rigtig populært.
http://www.gametrailers.com/player/47473.html
Det er ikke udkommet i Europa endnu men man kan købe den Amerikanske version hos Axel Music. |
|
|
|
KroeboCop | Skrevet 28/07-09 11:56 | Her er kan man se hvad der er meget dårligt ved ikke at købe originalen, jeg tror det er pga pirat kortne der ude. Det er så mega træls, vil så gerne have 2'eren. Har lige bestilt 1'eren, skulle bare have det efter jeg spillede det i 5 min.
Link... | Hoid to colony C05 where the computer is...Spiller nu: Doom + Doom II
|
|
Darkbeat | Skrevet 28/07-09 12:44 | Hvor nederen hvis 2'eren ikke kommer :/ |
|
KroeboCop | Skrevet 28/07-09 13:09 | Ja helt vildt, tror ikke man så meget ud af det på Japansk :=( | Hoid to colony C05 where the computer is...Spiller nu: Doom + Doom II
|
|
Darkbeat | Skrevet 28/07-09 18:42 | Fik lige lyst til at spille det igen og nu sejlede jeg igennem Rally King som jeg havde problemer med før. Har endelig fået låst op for Guardia Quest... Fantastisk spil.
Star Prince er også totalt sejt |
|
3of19 | Skrevet 28/07-09 19:22, rettet 28/07-09 20:34 | jeg vidste ikke engang at det var udkommet udenfor Japan. Afsted til VGPlus |
|
KroeboCop | Skrevet 28/07-09 19:25, rettet 28/07-09 19:26 | Jeg bestilte mit hos Axelmusic.
Link... | Hoid to colony C05 where the computer is...Spiller nu: Doom + Doom II
|
|
KroeboCop | Skrevet 28/07-09 20:32 | @Darkbeat
Glæder mig også mega meget til at spille det. Det er fedt lavet det der med man sidder foran sit TV på nederste skærm af DS'eren. Fik det helt 80'er hygge agtigt af det. Det mindede om den gang jeg spillede meget med min storebror 24/7 i 80'eren. :=) | Hoid to colony C05 where the computer is...Spiller nu: Doom + Doom II
|
|
|
KroeboCop | Skrevet 28/07-09 21:11 | Sejt! Køber det i Jap, hvis det er helt sikkert det ikk' kommer i US eller EU. Men venter lige lidt og ser tiden an :=P | Hoid to colony C05 where the computer is...Spiller nu: Doom + Doom II
|
|
|
3of19 | Skrevet 11/08-09 17:23 | Ja, det er et lækkert spil. Er lige igang med den aller(?)sidste udfordring. Siger bare godt der er continues i Haggleman 2 og snydekode til uendelig liv i Haggleman 3 :) |
|
Darkbeat | Skrevet 11/08-09 18:14 | Og level skip i Haggleman 3.
Det er ikke fordi det ikke er sjovt jeg var bare ved at blive spasser af at blive slået ud over afsatser og dø. |
|
3of19 | Skrevet 11/08-09 19:04, rettet 11/08-09 19:05 | Ja det er ret trælst. Og det er jo heller ikke ligefrem nemt bare at finde vej i Haggleman 3. Men uendelig cogs og liv må dog være nok for mig. I det mindste ryger man bare tilbage til starten af det rum man var i.
Må også se at få spillet lidt videre i Guadia Quest. Tegne dungeon kort, hehe, jeg føler mig som i Phanstasy Star 1 :) |
|
|
Sumez | Skrevet 29/09-14 21:49 | Der er kun 1 spil i 2'eren der kræver en reel oversættelse :) Jeg spillede det meste af det igennem på japansk! | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
varmtvand | Skrevet 29/09-14 23:11 | Jeg har nu spillet 1,5 time og hygger mig gevaldigt. Havde dog lidt glemt hvor meget
Ret kedelig dialog man skal scrolle igennem.
Sumez: Blev du så ikke ret overrasket når du havde klaret en challenge :) , eller læste du online hvad der skulle til? | Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
|
|
Sumez | Skrevet 29/09-14 23:48 | Det er ret nemt at finde lister online. Men de fleste challenges er også ret ligetil. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|