X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det nye Play:Right !

Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 01/07-03 03:23 
Ville bare lige lave et indlæg, ang. det nye forum, om hvad folk syntes, giv jeres mening.

min mening:

Det er blevet RIGTIG flot (Nice Design), det er LIDT forvirret i starten, men tror det blir lært HURTIGT, det bliver GODT med mere INFO omkring spil.

RIGTIG NICE

10 // 10 !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
156 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
RJKRJKSkrevet 26/10-03 16:56 
Der er siden sat begrænsning på, så man ikke kan have så lange profilnavne, at det nævnte sker. Pågældende bruger har dog så fået lov at beholde sit navn. Det er én bruger, så problemet burde være til at overse.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 27/10-03 09:07, rettet 27/10-03 09:08 
Det er nu også et flot navn, jeg ville i hvert fald være ked af at skulle ændre det.

Jeg er enig i stort set alt hvad Papa siger, både det positive og negative.
Problemet med at at lave forumet som forside, er måske at mange så aldrig ville opdage alle de andre ting?

Men igen, bare lige for at pointere det, jeg synes PR. er det bedste danske konsol forum overhovedet, de små skavanker der måtte være i opbygningen, bliver langt opvejet af de gode ting, som den saglige tone og store aktivitet.
Born to kill space
enfenenfenSkrevet 27/10-03 09:49 
RJK >
Der er siden sat begrænsning på, så man ikke kan have så lange profilnavne

Hvor langt må et navn være?
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 27/10-03 12:14 
16 karakterer så vidt jeg husker. Det skulle lige kunne være der.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
fumfumSkrevet 27/10-03 12:28 
Også hvis man w'er den?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RJKRJKSkrevet 27/10-03 14:20 
Nej, men lad os nu ikke lave høns ud af fjer...
156 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig