KTC | Skrevet 30/06-03 19:26, rettet 30/06-03 20:04 | Hejsa
Så har jeg været igang igen, og denne gang gik det ud over det controller break-away kabel, der fulgte med mit InterAct memorycard.
Kort fortalt kan jeg nu sætte min Xbox controller til PC'eren og bruge den i spil som GTA3 og Vice City. Ja, den kan selv klare rumble i de spil, der understøtter det!
Jeg har også lavet et andet kabel, så jeg kan nu også sætte min mus og et tastatur til Xboxen, som jeg kan bruge i visse homebrew programmer.
Som en ektra bonus kan de to kabler kombineres, så de virker som et 2 meters forlængerkabel til mine controllere.
Det bedste er, at det slet ikke ser så "ghetto" ud, som jeg havde frygtet, for jeg fandt et USB-kabel i sort, så det matcher perfekt :)
USB<->XBOX Kabler | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Keen | Skrevet 30/06-03 19:35 | tag da endelig et par stykker... |
|
André | Skrevet 30/06-03 20:00 | jeg har set at gamebits sælger sådanne kabler så man kan bruge sin xbox controller på sin pc | Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
|
|
KTC | Skrevet 30/06-03 20:03, rettet 30/06-03 20:10 | Så kom der et link til lidt billeder...
Ja, der findes ihvertfald USB->Xbox kabler hos Lik-Sang og andre.
EDIT: Kiggede lige efter på Gamebits, og ja, de kabler skulle kunne det samme som mit. Mine har dog ikke kostet 200,-kr ;) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
olme | Skrevet 30/06-03 21:32 | KTC >
EDIT: Kiggede lige efter på Gamebits, og ja, de kabler skulle kunne det samme som mit. Mine har dog ikke kostet 200,-kr ;)
Hvor lang tid har du brugt, så kan du regne din timeløn ud ;-) |
|
|
KTC | Skrevet 01/07-03 02:03 | Takker
Det tog faktisk ikke ret lang tid at lave, men ja, det er processen i det og nydelsen ved at bruge noget, man selv har skabt :) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Anders_Jensen | Skrevet 01/07-03 02:12 | Jeg syntes det er fedt, at KTC viser sine "Homemade" ting frem. | Sælg mig en Xbox =)
|
|