Som sidste år. Smid jeres top 3 (eller flere) over bedste albums udgivet i år.
Disturbed - Indestructible
Den 2. Juni var standarden for musik allerede sat i år. Disturbed leverede musik i særklasse, og allerede fra `release` har jeg...
Se hele indlægget
Som sidste år. Smid jeres top 3 (eller flere) over bedste albums udgivet i år.
Disturbed - Indestructible
Den 2. Juni var standarden for musik allerede sat i år. Disturbed leverede musik i særklasse, og allerede fra `release` har jeg kaldt dette for årets album da det ville være urealistisk at det ville blive overgået.
Følger meget samme stil som Ten Thousand Fists og det var alt hvad jeg havde håbet og forventet.
Bullet for my Valentine - Scream Aim Fire
Et for mig totalt ukendt band. Så noget live over tysk tv i starten af året og prøvede så at lytte deres albums igennem. Scream Aim Fire er ikke helt på højde med deres første album Poison, men alligevel noget af det bedste musik meget længe. Jeg glæder mig meget til mere musik fra dem. Det der er ude nu er jeg meget glad for og BFMV er nu bland mine absolutte favorit bands!
Linkin Park - Road to Revolution: Live at Milton Keynes (CD/DVD)
Ikke så meget at sige her. Linkin Park leverer virkelig varen med en fantastisk live optræden der klart fortjener en plads i min top 3.
Andre gode plader fra i år:
Ill Niǹo - Enigma
Udskudt og forsinket i over et halvt år kun for at skuffe fælt. Enigma er Ill Niǹos klart dårligste album til dato. At det så alligevel er godt nok til at blive nævnt siger meget om kvaliteten af deres musik generelt.
Children of Bodom - Blooddrunk
Kan man ikke lide CoB's andet musik kan man heller ikke lide dette. Minder uhyggeligt meget om alt deres andet musik, men stadig pengene værd IMO.