|
|
Azzkikr | Skrevet 16/04-10 19:31 | Famitsu gav det 8/8/8/7 |
|
|
|
jaes | Skrevet 20/01-17 15:36 | Kan det spilles på Wii U med Wii Us Gamepad? |
|
|
Konsolkongen | Skrevet 20/01-17 16:01 | Ingen Wii-spil understøtter hverken Gamepad eller Pro Controller. Det fungerer præcis som en almindelig Wii når man spiller de spil på sin Wii U. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
jaes | Skrevet 20/01-17 16:06 | Ok tak. Hvis nogen ser billige nunchucks/wiimotes hører jeg gerne om det :) |
|
|
|
Jmog | Skrevet 20/01-17 21:54 | Mener også kun det er skærmen. |
|
neros | Skrevet 21/01-17 15:28 | Det er et mega fedt spil! Jeg havde købt det med det samme hvis jeg havde noget det kunne spilles på. | Bashful Neophyte
|
|
millennium | Skrevet 21/01-17 16:49 | Kan du ikke bare købe en billig, brugt wii, og kalde det en Sin&Punishment-konsol...? | The medium is the message.
|
|
Le Roof | Skrevet 23/01-17 09:34 | Hanky>
Er det ikke kun skærmen i selve Gamepad der "understøttes" i Wii-mode? Mener stadig man bliver nødt til at bruge Wiimotes +/- attachments.
Hvis ikke, er det da ret fedt hvis de bare virker med Gamepad, uden at skulle til at finde andre controllers frem :)
Hmm, nu kan jeg selvfølgelig ikke finde informationen nogen steder, men jeg mindes at Reggie på et tidspunkt snakkede om at digitale Wii spil på Wii U med classic controller understøttelse, virker med Gamepad control. Kigger man på Nintendo's officielle support site, står der dog intet om det.
Xenoblade Chronicles gør i hvert fald, hvilket er ret så hygge at spille i sofaen på Gamepad'et :)
Xenoblade Chronicles off-TV play | To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
|
|