Marvel-Man | Skrevet 31/08-08 14:15 | Sagen er den at jeg bruger min stationære som router, min shuttle går igennem den og nu har jeg anskaffet mig en harddisk-optager med RJ45 port i.
Den er blevet udstyret med fast IP-adresse og sat op på samme måde som shuttlen.
Jeg kan pinge optageren og optagerens netværks-test siger OK, men når jeg trykker på knappen 'connect to PC' på optageren sker der intet.
Nogen idéer? Den er vel egentlig 'bare' en netværks-harddisk? | GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
|
|
Beano | Skrevet 31/08-08 16:53 | Er det en hemmelighed hvilken HDD optager det drejer sig om? ;) |
|
Marvel-Man | Skrevet 31/08-08 19:16 | næææ... men måske skrev jeg en generalisering af samtlige HDD-optagere der har en RJ45 port :)
Det er en Pioneer LX61D og jeg kører med XP-pro - netværket er samlet med en switch... | GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
|
|
lkz | Skrevet 01/09-08 10:31, rettet 01/09-08 10:31 | I den svenske/danske manual på som kan findes på http://www.pioneer.co.uk/uk/products/42/125/501/DVR-LX61D/index.html står følgende på s. 300.
"Ethernet-tilslutning
Anvend en pc med Windows Vistastyresystem. Denne funktion fungerer ikke korrekt på pc’er med andre styresystemer."
Desuden er der en vejledning til hvordan man installer den på Vista. | McLovin
|
|
Beano | Skrevet 01/09-08 10:53 | Marvel-Man>
næææ... men måske skrev jeg en generalisering af samtlige HDD-optagere der har en RJ45 port :)
Men nu er der nok stor forskel på den software der er i de forskellige maskiner ;) |
|
Marvel-Man | Skrevet 01/09-08 17:10 | Æv... VISTA :(
Så må jeg 'nøjes' med at køre det via USB :!
Takker for hjælpen :) | GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
|
|