Rites | Skrevet 05/07-08 14:11 | Er der nogen der har fundet kombination til pengeskabet i Shinra Mansion?
Har talt efter utallige gange og får at vide svaret er inkorrekt hver gang. Ved at være rimeligt trættende. | » a winner is you «
|
|
PalleJensen | Skrevet 05/07-08 16:59 | "The safe is locked, and prompts or a code to unlock it. The code is random. If you take a look nearby you can find a list... 4 things are listed. They are clues on
how to distinguish the code." | Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
|
|
Rites | Skrevet 05/07-08 20:16 | I know. Havde selvfølgelig Googled før jeg lavede indlægget :)
Jeg fyrede bare tilfældige tal, i nærheden af det jeg havde talt, ind og til sidst var jeg heldig. Dog ret irriterende.
Nu næsten gennemført ^^ | » a winner is you «
|
|
PalleJensen | Skrevet 05/07-08 22:16 | Rites>
I know. Havde selvfølgelig Googled før jeg lavede indlægget :)
Wow - det er da noget nyt... :) | Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
|
|
Rites | Skrevet 06/07-08 06:21 | Det plejer jeg nu altid. Gider da ikke vente på at andre gør det for mig :P
Og hvordan kan det være, at de her er en den eneste Crisis Core tråd? Er jeg den eneste der spiller det?? | » a winner is you «
|
|
Konsolkongen | Skrevet 06/07-08 13:59 | Jeg gav det kun 10 min. Blev skræmt væk af kampsystemet og det der lottohalløj i hjørnet :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Rites | Skrevet 06/07-08 14:49 | Kampsystemet og DMW er slet ikke så slemt, som det umiddelbart ser ud.
Helt klart et must, for dem som syntes om historien i FFVII. | » a winner is you «
|
|