Syrefox | Skrevet 16/06-08 10:05, rettet 16/06-08 11:42 | Starter lige denne tråd, hvor vi kan give hinanden nogle grin. Man skal komme med sange hvor det lyder som om der bliver sunget noget andet.
Eksempel 1: http://www.youtube.com/watch?v=xmslbh58cZQ
Efter 25 sek. synger hun virkelig "det var en bøssefest og nu er vi gået"?
Eksempel 2: http://www.youtube.com/watch?v=qI8I6qcxWyU efter 1.25 synger han der "jeg skeeeed, åh ja jeg sked en bums"?
Kom med flere |
|
KillerBean2 | Skrevet 16/06-08 10:46 | De første mange gange, de spillede Nelly Furtado's "Im Like A Bird" i radioen, hørte jeg det som om, hun sang: "I'm like a burp". | AV Intelligent Terminal
|
|
Herold | Skrevet 16/06-08 11:15 | Syrefox: Begge links er ens :( | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Syrefox | Skrevet 16/06-08 11:42 | Så er det rettet |
|
|
|
Keen | Skrevet 16/06-08 17:41, rettet 16/06-08 17:41 |
Han synger:
"Your skin,
Oh yeah, your skin and bones"
men jeg blev også nød til at finde lyriktekst på nettet, for jeg kom til samme konklusion som dig i starten :P |
|
|
solid snake | Skrevet 16/06-08 18:18 | Metallica synger ræk mig en guldbajer i sangen Ride The Lightning, når man er 1 minut og 43 inde i sangen. Eller ja ja det lyder bare sådan :-P
Ræk mig en guldbajer | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
Darken | Skrevet 16/06-08 18:35 | De russiske PPK har lavet et par fede sange, men den ene af dem har noget der lyder meget meget dansk:
Så tar jeg opvasken (2:47) | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
Born2Play | Skrevet 16/06-08 21:03 | The Doobie Brothers racist bastards? Jeg troede i mange år at en linie i "What a fool belives" lød: "The White man has the power". | Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
|
|
|
LiquidSnake | Skrevet 17/06-08 21:10 | Havde en studiekammerat der tilstod, at han i Joshua Kadison sangen "Jessie" før altid troede han sang:
"We can go to Mexico, Youth Academy"....
Rigtige version er selvfølgelig: "...You, the cat, and me..."
Flooooot | Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
|
|
|
|
neros | Skrevet 19/06-08 10:03 | Born2Play>
The Doobie Brothers racist bastards? Jeg troede i mange år at en linie i "What a fool belives" lød: "The White man has the power".
..Men et helt fantastisk nummer er det ;-) | Bashful Neophyte
|
|
SuperMikkel | Skrevet 19/06-08 21:47 | The Gipsy Kings - Djobi Djoba.
Jeg har ingen anelse om hvad de reelt synger, men 1min 5sek inde i sangen lyder det som om han synger
" Djobi Djoba jeg ornanerer med min ghetto far" !!!
Gypsy Kings - Djobi Djoba |
|