Beano | Skrevet 04/11-09 14:18 | Det tænkte jeg også da jeg så starten :) |
|
Sumez | Skrevet 04/11-09 14:19, rettet 04/11-09 14:21 | Også senere, hvor han hopper rundt på hustagene, mens vagter skyder efter ham.
Men især starten er jo et verificeret "vantage point" a la Asscreed, med den lille planke man går ud ad og det hele. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
neros | Skrevet 04/11-09 18:48 | Det er sjovt der er absolut ingenting i den Prince of Persia trailer som appelerer til mig, måske man bare har set den slags film LIDT for meget efterhånden ;-) | Bashful Neophyte
|
|
|
Beano | Skrevet 04/11-09 21:49 | Jeg syntes også det ligner metervare... |
|
Kalicola | Skrevet 04/11-09 22:22, rettet 04/11-09 22:22 | Det ligner noget Uwe Boll halløj hvis i spørger mig. | For The Love Of The Game
|
|
|
|
SeventhSun | Skrevet 05/11-09 14:05 | Jeg synes da at production value ser ud til at være betydeligt højere end sædvanlig Uwe Boll crap.
Hvis Bruckheimer, der står bag, er på jagt efter en ny Pirates-agtig IP, så er det her da et oplagt valg.
Og i så fald tror jeg helt sikkert at filmen bliver seværdig. | forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
|
|
Sumez | Skrevet 05/11-09 14:10, rettet 05/11-09 14:10 | Overraskende høj produktionsværdi faktisk, Gyllenhaal har en passende charme til at spille prinsen, og filmen er bestemt flot lavet, og kommer sikkert til at sælge fint med billetter.
Men jeg har ekstremt svært ved at tro på at filmen bliver god.
Milla Jovovich var også lækker i Resident Evil, men det redede den ikke.
Så længe den ikke bliver ligeså uudholdeligt elendig som The Mummy-filmene, kan jeg nok overleve at den findes, og det er rart at se at spil-til-film produktioner bliver taget mere seriøst. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|