RJK | Skrevet 04/03-08 01:06, rettet 05/03-08 13:04 | Microsoft har givet os fem eksemplarer af Lost Odyssey til Xbox 360 i anledning af vores fem års fødselsdag og dem giver vi selvfølgelig væk i en lille konkurrence.
For at deltage skal du spille tre Trivia-runder:
1. Xbox 360-spil
2. Square/Enix/Mistwalker-spil
3. Rollespil
Hver gang du spiller fra disse links - du kan prøve så mange gange du vil - registreres dine scores på følgende tre highscore-lister:
1. Xbox 360-spil
2. Square/Enix/Mistwalker-spil
3. Rollespil
De tre spillere der (først, hvis relevant) får flest point samlet over de tre Trivia-runder, vinder et eksemplar af spillet. De sidste to præmier trækker vi lod om blandt alle deltagere. Så du kan altså godt vinde noget, selvom du måske ikke lige kender Deep Dungeon III: Yuushi Heno Tabi - men det hjælper... Staben har udelukket sig selv fra at vinde, så bliv heller ikke afskrækket, hvis nogen af disse skulle ligge højere på highscore-listen.
Held og lykke...
Se info om spillet... | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
|
KTC | Skrevet 04/03-08 14:41 | Hvornår slutter konkurrencen? | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
JAA | Skrevet 04/03-08 17:31, rettet 04/03-08 18:32 | Fed idé! Jeg elsker de her konkurrencer. Lige én enkelt ting angående rollespilskategorierne. Det er ens for alle, men jeg får noget lange n....., når jeg f.eks. for tredje gang skal vælge ét af Legend of Heroes spillene (har spillet to af dem), som er er så godt som umulige at kende forskel på, og jeg ikke ser et eneste Suikoden screenshot. Triviaen generelt trænger nok til en kærlig hånd. Jeg ved godt, at det vil tage evigheder at gå det hele igennem.
/brok |
|
|
Naiera | Skrevet 04/03-08 21:41 | Nej nej, jeg er nummer tre ;) | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
|
|
Jmog | Skrevet 05/03-08 14:23 | RJK>
Nuværende samlet stilling:
1. Goodtimes 300
2. KTC 300
3. Jmog 263
Jeg gav den lige en skalle, så nu er det "JMOG 295" ;-) |
|
KTC | Skrevet 05/03-08 14:31 | Ja, og den eneste grund til at du ikke har nået de 300 er, at du er for sløv. Du har jo svaret rigtigt på dem alle sammen :) | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
|
|
Chrono | Skrevet 05/03-08 19:47 | Jeg stemmer for omkamp i Pong :p | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
|
KristensenSoU... | Skrevet 05/03-08 20:23 | Nej, jeg har allerede brugt for meget tid på det. Jeg er ellers temmelig shooter-glad, men R-Type er en horisontal pinsel for sindet. Men jeg kan da så glæde dig med, at jeg efter finaledysten er blevet helt opslugt af Super Ghouls 'N Ghosts. Det er godt og det er Capcom, altså den perfekte blanding :) | Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
|
|
Neonode | Skrevet 05/03-08 22:43 | Hvornår bliver de to andre vindere fundet?? |
|
Herold | Skrevet 05/03-08 22:49 | Snart, forhåbentlig :D | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
RJK | Skrevet 05/03-08 23:00 | Lad os nu lige give folk en chance for at være med - der er vel også nogle stykker der ikke er helt så ekstremistiske, at de spiller hundredvis af gange for at få highscoren :) Der er spillet knap 1.500 triviarunder i konkurrencen. | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
Neonode | Skrevet 06/03-08 14:46 | Fair nok :) |
|
|
KTC | Skrevet 11/03-08 22:50 | Skulle konkurrencen ikke slutte i går? Jeg synes stadig man kan starte trivia-runderne, og der er ikke blevet udnævnt vindere af lodtrækningen endnu. | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JAA | Skrevet 12/05-08 22:39, rettet 12/05-08 22:40 | Der må være sket en fejl. Jeg har ikke vundet noget. T_T |
|
Herold | Skrevet 12/05-08 22:41, rettet 12/05-08 22:41 | Bleh... Fejl. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|