Denne tråd er inspireret af en lignende tråd på Edge's forum, hvor vi kan skrive om ting hvor vi tog fejl mht. til ting i spilindustrien. Glem et øjeblik, at du er en altvidende spilguru og indrøm dine fejl her.
------
Jeg lægger ud: Da jeg for første gang fik min PSP i hånden efter at have importeret en fra Play Asia, var jeg ikke i tvivl om, at dette lækre stykke hardw... Se hele indlægget
Denne tråd er inspireret af en lignende tråd på Edge's forum, hvor vi kan skrive om ting hvor vi tog fejl mht. til ting i spilindustrien. Glem et øjeblik, at du er en altvidende spilguru og indrøm dine fejl her.
------
Jeg lægger ud: Da jeg for første gang fik min PSP i hånden efter at have importeret en fra Play Asia, var jeg ikke i tvivl om, at dette lækre stykke hardware ville kvase alt hvad Nintendo ville smide efter den. Noget FischerPrice legetøj med to skærme... pah! Men hvor tog jeg dog fejl.
Troede i øvrigt også, at Dreamcasten ville rydde bordet, men... Så kom bare til mig, hvis i vil vide hvad der er værd at samle på af maskiner... og gør så det modsatte... :)
|