Syrefox | Skrevet 06/12-07 00:06 | Jeg har købt en PSP samt 2 spil til min 8 årige søn i julegave, men er det alt hvad han behøver for og komme igang?
Hvor kan man købe film over nettet til PSP´en? Er på udkig efter TMNT eller andre børnefilm helst med dansk tale.
Mangler også en taske eller andet der kan beskytte hans skærm når han har den med sig i skole eller bare har den med på farten. Men hvor kan man købe det? |
|
Konsolkongen | Skrevet 06/12-07 00:08 | Du skal måske ha' fat i et memory stick så han kan gemme sine spil. De behøver ikke være så dyre hvis han kun skal gemme spil på dem. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
|
|
Core | Skrevet 06/12-07 08:23, rettet 06/12-07 08:23 | Syrefox>
Hvor kan man købe film over nettet til PSP´en?
Gå i Stereo Studio og køb dem der - de har UMD'er til både 25 og 40 kr.
Jeg tror faktisk ikke at der er udgivet nogle UMD'er med dansk lydspor. | Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
|
|
|
|
|
Syrefox | Skrevet 07/12-07 06:24 | Nogen der har et link hvor man kan købe TMNT online? |
|
Per S | Skrevet 07/12-07 19:02, rettet 07/12-07 19:03 | Hvis du søger efter "tmnt" i søgefeltet i "arkiv" funktionen finder du alle formaterne spillet er oprettet under. Trykk PSP versionen og derefter trykker du "handel", så finder du linket nedenunder..
Bemærk lige at du må forvente forsinkelser i juletiden.
Link... | Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
|
|
|
|
|
Jmog | Skrevet 21/12-07 23:22 | I teorien ja, men reelt ikke. Selve skiverne er i et plastichylster, hvori der er et hul på et par centimeter som laseren kan læse igennem. Så medmindre du "kommer til" at stikke noget skarpt i hullet og ridse skiven, så burde det ikke være muligt at ridse skiverne. |
|
Valkyrie | Skrevet 23/12-07 00:33 | Bliver der stadig lavet UMDs? Jeg troede at det var slut? | Well crucify the insincere tonight...
|
|
|
flottenheimer | Skrevet 02/01-08 22:29 | Syrefox>
Nogen der har et link hvor man kan købe TMNT online?
Merlin har en del UMD titler til 39,95 online (inkl. gratis levering i DK!). TMNT står der ikke, men jeg har set den i flere af deres fysiske butikker.
Hvis du er så glad for UMD og dansk tale, så kunne du købe Pusher 2 og 3 til ungen. Han er jo 8 år for fa'en - han tager bestemt ikke skade at lidt københavner-samfunds-realisme.
Merlin - UMD film - Side 3, bl.a. med Pusher 2 & 3 | · ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
|
|