The protagoni... | Skrevet 16/11-07 23:05 | Er på jagt efter denne titel - skal dog ikke være udgaven med figuren, men blot en special udgave (ikke standard udgaven)
Hvor kan den købes??? | Hellere ramme ved siden af, end slet ikke at ramme
|
|
|
The protagoni... | Skrevet 17/11-07 20:05 | Præcis, men den er jo udsolgt - kan den skaffes andre steder fra??
Hvis der er nogle der har den, giver jeg gerne overpris :-D | Hellere ramme ved siden af, end slet ikke at ramme
|
|
dpl | Skrevet 17/11-07 20:11 | Det bare preorder bonus kassen som er i metal.
Og den kasse er beregnet til 2 dvd bokse og et par andre små ting.
(fik selv preorder bonus + art book ><) | ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
|
|
The protagoni... | Skrevet 17/11-07 20:20 | Og den vil du gerne sælge til mig ;-) Til overpris!
Forøvrigt tak for svaret :-D | Hellere ramme ved siden af, end slet ikke at ramme
|
|
dpl | Skrevet 17/11-07 20:33 | nej. :p
Er personlig vild med kasser de ikke ligner de skod dvd kasser!!
Nok være en del folk der smider den på Ebay engang. (er ellerede en mener jeg) | ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
|
|
The protagoni... | Skrevet 17/11-07 20:49 | Alt har en pris.. ;-)
Scanner lige e-bay igennem, men ser dog ud til at det kun er standard %#* | Hellere ramme ved siden af, end slet ikke at ramme
|
|