Krans.K | Skrevet 23/10-07 20:06, rettet 23/10-07 20:07 | Nu har jeg aldrig selv spillet det ellers vældig roste Psychonauts, men det ved jeg, der er andre herinde der har, så jeg tænkte, at dette måske alligevel kunne have interesse:
http://www.doublefine.com/news.php/projects
Nu er det ikke fordi jeg skal sidde her og tage al credit for selv at have fundet det, for jeg ved godt, der er flere nyhedssider, der har rapporteret om det =) Men der er vist ikke rigtig nogen i pressen, der kan sige så meget mere, end hvad man selv kan se med egne øjne her. Og det er jo ikke meget, men lidt opsigtsvækkende må det da være. | For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
|
|
jaes | Skrevet 23/10-07 20:26 | Jeg tror egentlig bare, det viser sig at være en port til Wii eller PSP :) |
|
PalleJensen | Skrevet 24/10-07 08:14 | Tim Schafer om "ny Psychonauts teaser" på Double Fines website: "I wish! No, we are just putting up a new page for the old game. Sheesh. How many games do these people think we can do at once?" | Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
|
|
Krans.K | Skrevet 24/10-07 18:29 | PalleJensen>
Tim Schafer om "ny Psychonauts teaser" på Double Fines website: "I wish! No, we are just putting up a new page for the old game. Sheesh. How many games do these people think we can do at once?"
Haha, ja okay, så skulle den vel være død og begravet... måske =) | For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
|
|
|