Konsolkongen | Skrevet 07/04-12 23:31 | Ved at køre sync signalet igennem en NJM color booster jeg havde liggende ser det ud til at jeg har løst problemet med sync dropouts :)
Jeg ville ønske at jeg var bedre til at tage billeder. Jeg kunne selvfølgelig bruge mit digital kamera i stedet for telefonen, men det er for besværligt :) Ellers må Echelon komme forbi og tage mine billeder for mig frem over :D

Det her er et lorte billede, men jeg synes det ser sejt ud :)

Et forsøg på Echelon-stilen:
 | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 07/04-12 23:44 | Konsolkongen>
Ellers må Echelon komme forbi og tage mine billeder for mig frem over :D
Der er alt for langt til Svendborg :p | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
|
Alf81 | Skrevet 08/04-12 15:23 | Hvor er det åndssvagt sejt! Det mod vil være stort set umuligt på en Famicom, ikke? | Ting om dét og pis.
|
|
Konsolkongen | Skrevet 08/04-12 16:40 | Nej, det er fuldstændig det samme :)
Problemet ligger bare i at finde en Playchoice PPU :/ | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
la0s | Skrevet 08/04-12 18:51 | Det ser virkelig lækkert og crisp ud! | Hvad sker der?
|
|
neros | Skrevet 08/04-12 23:25 | Damn jeg er mis-underlig nu!
Sådan et mod og NES vil jeg også have.. | Bashful Neophyte
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 09/04-12 01:15 | Det er da endt med et se super godt ud! |
|
Konsolkongen | Skrevet 09/04-12 01:19 | Ja det er skide godt. Jeg har hørt mange snakke om jailbars i forbindelse med det her mod, men de er så utydelige at man næsten ikke opdager dem. Tilføjer man scanlines (som på billederne) er de helt væk :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Sumez | Skrevet 09/04-12 10:57, rettet 09/04-12 10:58 | Postede du ikke et diagram over den amp du brugte på et tidspunkt? Jeg gik lidt i stå med mit NES RGB mod da jeg opdagede jeg ikke havde noget tinsuger, og var for doven til at finde noget. :P | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 12/04-12 20:47 | Ny PS2 modchip installation:

Synes efterhånden jeg har ret godt styr på det. Det tager bare en helvedes tid og egentlig ret kedeligt :/ | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
KillerBean2 | Skrevet 24/04-12 22:57 | Fik endelig proppet en ny skærm i min smadrede Nomad. Det er ikke for kønt med Composite Video, men det giver stadigvæk kun1/1000 så meget øjenkræft som den originale skærm.

Jeg satte i samme omgang også en regionsswitch i maskinen det sted, hvor brightness-justeringen til den gamle skærm sad. Så nu er den nærmest helt brugbar :D
 | AV Intelligent Terminal
|
|
Konsolkongen | Skrevet 29/04-12 01:08 | Kan man ikke få en skærm i den størrelse der kan tage RGB? :(
Amnesia's RGB moddede AV Famicom:

Nice :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
KillerBean2 | Skrevet 29/04-12 09:25 | Konsolkongen>
Kan man ikke få en skærm i den størrelse der kan tage RGB? :(
Jeg har ikke kunnet finde nogen :(
Måske, hvis man selv bygger et controller-board til panelet, men det er nok et temmelig stort arbejde. | AV Intelligent Terminal
|
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 09/05-12 21:55 | Det er samme princip som når man overclocker en MegaDrive 1 :) Kunne være sjovt at gøre på StarFox, for det spil kører da ad helvede til som standard. Tvivler bare på at spillet bliver specielt meget bedre af det :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Sumez | Skrevet 10/05-12 07:17, rettet 10/05-12 07:18 | Jeg så nogen poste en anden video af nogen der også overclockede et Stunt Race FX, kan ikke huske om det var herinde. Men hvis DET spil kan få en bedre framerate, kan helt sikkert StarFox også :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 17/05-12 00:47 | Konsolkongen>
Det er åndsvagt godt lavet :D Men understøtter GoldenEye widescreen?
Det må nogle kyndige kunne se på titelskærmen - altså om logoet "Goldeneye" er strukket i forhold til originalen... I don't know such details :-) |
|
Konsolkongen | Skrevet 17/05-12 00:55 | Jeg kender ikke så meget til Goldeneye eller N64 :) Men det er vel også at fluekneppe lidt rigeligt når det ellers er lavet så flot. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Q | Skrevet 17/05-12 01:07 | Konsolkongen>
Det er åndsvagt godt lavet :D Men understøtter GoldenEye widescreen?
Ja | It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
|
|
|
Alf81 | Skrevet 17/05-12 01:20 | :/ | Ting om dét og pis.
|
|
Konsolkongen | Skrevet 17/05-12 01:26, rettet 17/05-12 01:26 | Det er vel ligemeget om man kan lide konsollen og/eller spillet. Man kan ikke tage det fra ham, at han har lavet et fantastisk stykke arbejde med den case.
:/ | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Alf81 | Skrevet 17/05-12 08:07 | Det var nu heller ikke så meget det. 'Sejt' er måske bare et ord jeg ville bruge om mange andre ting, inden jeg smed det efter Golden Eyes understøttelse af widescreen. | Ting om dét og pis.
|
|
|
Alf81 | Skrevet 17/05-12 14:51, rettet 17/05-12 14:51 | Det var bare en funny :) Som udgangspunkt bør man ikke tage noget jeg siger, seriøst. | Ting om dét og pis.
|
|
Konsolkongen | Skrevet 17/05-12 15:07 | Godt nok. Det kunne jo være du var blevet påvirket af den lidt for gennemtrængende mavesure stemning der er her på P:R :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Alf81 | Skrevet 17/05-12 15:20 | Nej. Synes det er ret svært at lade sig påvirke af noget som helst på P:R ;P | Ting om dét og pis.
|
|
KillerBean2 | Skrevet 17/05-12 16:16 | :/ | AV Intelligent Terminal
|
|
|
neros | Skrevet 17/05-12 21:21, rettet 17/05-12 21:25 | Alf81>
Nej. Synes det er ret svært at lade sig påvirke af noget som helst på P:R ;P
Undtaget neros's WRATH !!!
Iøvrigt synes jeg der er alt for meget hud over i højre spalte til at jeg kan koncentrere mig om det selve linket handler om.. | Bashful Neophyte
|
|
|
|
Alf81 | Skrevet 07/06-12 18:29 | Fuck nu af! Jeg vil ha' ham! | Ting om dét og pis.
|
|
|
|
Elgen | Skrevet 07/06-12 18:55, rettet 07/06-12 18:59 | For dælen da mand...han jo gennemført langt udover det sædvanlige...
Hvis den mand nogensinde får en kæreste/kone er jeg alvorlig bange for at hun en dag ender som en Nintendo ROB inkl. kasse og manual... | Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
|
|
KillerBean2 | Skrevet 07/06-12 19:18 | Pfft, den har ikke engang indbygget scaler. Lame! ;)
Nej seriøst, det mand er ret vild. det ville være synd at sige, han ikke går op i sine mods. | AV Intelligent Terminal
|
|
Konsolkongen | Skrevet 07/06-12 19:33 | Er det sådan noget lakeret kobbertråd han bruger her siden det ikke kortslutter?
 | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
KillerBean2 | Skrevet 07/06-12 20:00 | Sandsynligvis. | AV Intelligent Terminal
|
|
Konsolkongen | Skrevet 07/06-12 20:14 | Kewl det skal jeg da ha' noget af. Jeg går ud fra at lakken bare smelter væk når man varmer og man derved ikke skal afisolere. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 07/06-12 20:57 | Kewl, så længe man ikke bruger det til strømførende ledninger kan det aldrig gå helt galt :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|