Sumez | Skrevet 22/10-07 15:24, rettet 22/10-07 15:25 | RJK>
Og lige "for the record", så har vi aldrig fået eller søgt kommunal støtte til noget som helst. Det vi har ment med opbakning fra kommunen er såmænd bare, at de var interesserede i at vi var i området, og at de ikke ligefrem modarbejdede os...
Jeg ved godt at I ikke får nogen kulturstøtte (desværre).
Min udtalelse var en kommentar til Neros' påstand. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
RJK | Skrevet 22/10-07 15:36 | Bonzini>
Men er det også verdens største samling?
Det kommer selvfølgelig an på, hvordan man definerer det. Kombinerer Sega fx alle deres arcadehaller, så har de selvfølgelig mange flere maskiner :)
Hvad angår samlingens størrelse, plejer vi altså kun at påstå noget omkring spil, altså reelt pcb'er etc. På det punkt er jeg rimeligt overbevist om, at der er langt ned til næststørste samler (som i øvrigt ikke befinder sig så langt væk, i Tyskland). | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
Bonzini | Skrevet 22/10-07 15:49 | Det lyder jo som om man skal forbi Ikast engang ;-) hvor ligger vi henne i antal af pcb'er? |
|
|
fum | Skrevet 22/10-07 17:42 | JaJa, og det tal skal vi bare tro på?.
Vi kender din lemfældige omgang med sandheden, fra fjernsynet.
Vi vil have billeder!
:-) | I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
|
|
dRxL | Skrevet 22/10-07 18:06, rettet 22/10-07 18:11 | Ja, Runes lemfældige omgang med sandheden er kun overgået af hans "meget afslappede forhold til indgåede aftaler". Jeg kan godt forstå at Hammel kommune (aka. grisebollerkommunen) ikke vil have noget med ham at gøre :-p
Egentlig besynderligt, taget i betragtning at bønder per princip ikke betaler skat, at man ikke ønsker at beholde intitiativrige borgere med forholdsvis stor indtægt og forholdsvist lille skattefradrag... | SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
|
|
Søster Salsa | Skrevet 22/10-07 19:22 | Ja for ikke at tale om alle de penge turisterne ville lægge i den lokale brugs :) | Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
|
|
fum | Skrevet 22/10-07 19:33 | Jeg har set billeder, også her på sitet, hvor svinebønderne blev støttet ved playright arrangementer.
Der var tale om sundhedsskadelig nedsvælgning af ristede pølser.
Skal vi ikke boykotte svineprodukter?
Også flæskesvær. | I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
|
|
Sumez | Skrevet 23/10-07 08:17 | fum>
Skal vi ikke boykotte svineprodukter?
Også flæskesvær.
Aldrig i livet!! :O | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|