Wehner | Skrevet 27/09-07 23:43 | På Gamesector.dk mangler vi en anmelder til fortrinsvis at tage sig af håndholdte titler. Hvis du har andre platforme er det fint, men du skal indstille dig på primært at anmelde spil til Nintendo DS og PSP.
Julesæsonens spil er begyndt at vælte ind, så tiltrædelse hurtigst muligt.
Gamesector har efterhånden syv år på bagen og vi giver vores anmeldere frihed under ansvar. Send mig en pm eller skriv her, hvis du er interesseret.
Mvh.
Lasse W. Wehner
Indholdsredaktør, Gamesector.dk | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
Wehner | Skrevet 30/09-07 16:09 | Så fik vi en PSP-anmelder.
Vi kan stadig godt bruge en mand mere. Fortrinsvis til DS samt evt. PS2 og PC og nok også noget PSP.
Så skriv endelig hvis du har et eller flere af ovenstående formater og har lyst til at anmelde. | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
KroeboCop | Skrevet 30/09-07 16:33 | Hvordan forgår det, låner man et spil også anmelder det eller hvordan? | Hoid to colony C05 where the computer is...
|
|
|
Wehner | Skrevet 30/09-07 17:32 | Vi har ikke en helt fast aldersgrænse, men ca. 18 eller deromkring. Vi tager hensyn til folks hverdag, så arbejdsbyrden skifter. Deadline er typisk en uge per spil. Det varierer også :)
Man får ikke spil til låns, men man beholder de spil, man anmelder.
Jeg fik ikke nævnt det i det oprindelige indlæg, men jobbet kræver, at man staver ret godt og i øvrigt er velformuleret. | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
Echo | Skrevet 30/09-07 18:22 | Jeg er 16 år og kunne egentlig godt tænke mig at prøve kræfter med jobbet. Jeg har kigget lidt på anmeldelserne på jeres side, og jeg mener selv, at jeg er god nok både hvad angår ordforråd og grammatik.
Jeg vil kunne anmelde spil til PSP og NDS.
Jeg tænkte på, om jeg ikke kunne sende dig en anmeldelse, som du så kunne kigge på og vurdere mig udfra?
Jeg modtager det nye Zelda til NDS en af de følgende dag, og vil nok kunne have en anmeldelse klar inden for 1 til 2 uger. | Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
|
|
|
Chrono | Skrevet 30/09-07 18:40 | Så kan du bare give mig anmelder-eksempleret når det kommer :p | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|