Zzap! | Skrevet 02/01-08 12:33 | Men folk bitcher over den alle steder, det er ikke kun to gøglere på Playright der ikke kan finde ud af den. Det er fint nok at du siger at man skal være systematisk, men tror du ikke vi har prøvet det? Problemet er at man altid kommer til at male sig op i et hjørne hvor der mangler nogle fliser hen til målet, eller at man kommer til at hoppe forkert ved 78ne mønt. | Born to kill space
|
|
Sumez | Skrevet 02/01-08 13:02, rettet 02/01-08 13:03 | Og når jeg så ikke kan acceptere den udtalelse skyldes det stadig at jeg ser banen HELT anderledes. Jeg synes det er en af de sjoveste i spillet, og en af de eneste jeg har taget gentagne gange efter at have optjent stjernen.
Jeg forstår virkelig ikke hvordan du kan "male dig op i et hjørne"? Der er ikke rigtig nogen blindgyder på den, og det værste hjørne af banen er stadig tre felter bredt, så man skal da have at gøre med en ualmindeligt motorisk hæmmet blikkenslager, før man ender med at blokere helt for udvejen. Og at man hopper forkert en gang imellem er da en del af udfordringen! Det svarer lidt til at klage over at man bliver skudt lige før et checkpoint i Gradius. Er folk virkelig ved at blive så forvænte med overnemme spil, uden risiko for at dø? Banen er alligevel så hurtig at man nemt kan tage nogle forsøg på den uden at blive så træt af den, som jeg var lige ved at blive af mønterne på Dreadnaught. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 02/01-08 13:39 | Problemet, som jeg oplever det i SMG, er ikke risikoen for at dø, men risikoen for at dø på grund af dårligt spildesign, ugennemtestet opbygning osv. som leder til frustration - ikke at det er tilfældet særligt mange steder i SMG, men situationerne opstår nogen steder, med mindre man har overmenneskelige motoriske evner. | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Sumez | Skrevet 02/01-08 13:47, rettet 02/01-08 13:48 | Og jeg holder så fast i at det, der gør spillet til det bedste jeg har spillet i i hvert fald flere år, er NETOP at den slags huller i spildesignet overhovedet ikke forekommer, og spillet bare er så gennemført velpoleret... Jeg havde faktisk ikke ventet så meget af det, og det tog mig virkelig med storm. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 03/01-08 12:01 | Det er også helt fair - du må være en af dem der har over-menneskelige motoriske evner Sumez :p | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
jaes | Skrevet 06/03-08 14:24 | SMG er midlertidigt udgået hos Bergsala, hvilket har medført, at de fleste butikker (både off- og online) har udsolgt af spillet. Hvis nogen har set det i en fysisk butik i KBH for nylig, må I gerne sige til. Ellers køber jeg det bare online i udlandet, men jeg kunne egentlig godt tænke mig det inden weekenden ;) |
|
Elgen | Skrevet 10/06-08 23:23, rettet 10/06-08 23:28 | Er jeg den eneste der er ved at få spat af de der Purple Coin Comet baner; de er da bare for enerverende };-(
Pt. er det Honey Hive Galaxy (Purple Comet) der er ved at drive mig til vanvid! | Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
|
|
dRxL | Skrevet 11/06-08 01:23 | De kan da godt være frustrerende når man lige dør når man kun mangler én mønt, eller kun mangler at samle stjernen, men selve spillet er så stor en fornøjelse at spille at man hurtigt tilgiver det, synes jeg. Især purple-coin banerne viser virkelig mange af banerne fra deres mest interessante side, så det er fedt, selvom det tager lang tid. | SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
|
|
Sumez | Skrevet 11/06-08 08:28 | Jeg har også tendens til at være lidt negativ overfor "saml alle af en ting" baner som purple comet, men stort set hver bane har deres egen måde at gøre det på, og det er kun Deep Dark Galaxy og Honey Hive der er klassisk "Rend rundt og led over det hele". Ikke vildt spændende men har heller ikke oplevet at der har været nogen mønter, jeg ikke kunne finde. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Chrono | Skrevet 11/06-08 09:37 | Men lige netop Honey Hive er særligt irriterende fordi den tager så lang tid. De andre er svære, men også meget kortere. | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
Sumez | Skrevet 11/06-08 10:10, rettet 11/06-08 10:11 | Godt nok tager den lang tid, men det er jo stort set umuligt at dø på den. :)
Ville være irriterende hvis man havde brugt 10 minutter på at samle mønter og så skulle starte forfra. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Chrono | Skrevet 11/06-08 11:48 | Jeg døde flere gange på den. Særligt der hvor man skal slynge sig på ad en plante. Hvis man ryster sin Wiimote lige når Mario slipper planten så stopper han i luften og falder ned i et sort hul. | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
Sumez | Skrevet 11/06-08 13:07 | Så kan jeg godt forstå du synes den er irriterende.. Det du siger med planten har jeg aldrig været ude for, og jeg slynger normalt bare løs med wiimoten :P | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
KTC | Skrevet 11/06-08 16:03 | Jeg oplevede og gjorde præcis det samme... | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
|
|
Beano | Skrevet 07/07-09 13:23 | "Bare" i højere opløsning og med AA :) |
|